"НИЈЕ МОГУЋЕ КОНТРОЛИСАТИ ВОЗИЛО У СВИМ ВРЕМЕНСКИМ УСЛОВИМА" Из Управе саобраћајне полиције откривају шта је ГЛАВНИ УЗРОК саобраћајки
Према његовим речима, у недељу је било нешто више од 60 саобраћајних незгода које су пријављене, а увиђај је обављен у 42 случаја.
Ивица Булатовић из Управе саобраћајне полиције, апеловао је да сви ученици у саобраћају буду да посебном опрезу током ледених дана који су пред нама.
"ОВА СИТУАЦИЈА ЋЕ СЕ СМИРИТИ ТЕК НА ПРОЛЕЋЕ" Корона ситуација је ОЗБИЉНА, болнице су пуне још од Нове године
Прво остали без педијатра, сад и без воде: Пукао цевовод, становници Севојна само се хватају за главу
ДОКТОР ИЗНЕО ЗАБРИЊАВАЈУЋУ ПРОГНОЗУ! Да ли се сајам враћа у КОВИД РЕЖИМ? Ево и када морате хитно у амбуланту
- У петак је било 89 саобраћајних незгода од којих смо на 45 извршили увиђај. У суботу кад су биле снежне падавине било је пријављено 160 саобраћајних незгода, од којих смо извршили увиђај. Половина возача су се који су учествовали у незгодама су се договорили око материјалне штете тако што су попунили Европски извештај о саобраћајној незгоди - рекао је Булатовић.
Према његовим речима, у недељу је било нешто више од 60 саобраћајних незгода које су пријављене, а увиђај је обављен у 42 случаја.
- Поређења ради, можемо речи да је у петак повређено 18 лица у незгодама у Београду, у суботу 12. Мање је било повређених лица када је био већи број незгода, више је било незгода са материјалном штетом. Јуче је било повређено 10 лица, од којих је једно лице било теже повређено - рекао је он и додао:
Европски извештај о саобраћајној незгоди
Европски извештај о саобраћајној незгоди је образац који се користи свуда у Европи уместо полицијског записника. Уколико дође до незгоде са мањом материјалном штетом, која је мања од 500 евра, учесници попуњавају овај извештај.Треба знати да је то према Члановима 172. и 173. Закона о Безбедности саобраћаја и обавеза уколико на лице места не долази полицијски службеник. Возачи који су учествовали у саобраћајној незгоди са мањом материјалном штетом попуњен и потписан извештај могу да користе код осигуравајућих компанија као основ за исплату штете, пошто има исту важност као полицијски записник. Извештај о саобраћајној незгоди садржи скицу и спецификацију оштећења на возилу, као и изјаве учесника којима се потврђује одговорност једног од возача за удес. Уколико учесници саобраћајне незгоде не могу да се договоре око спецификације оштећења и одговорности за удес и обострано потпишу извештај о саобраћајној незгоди, неопходно је позвати полицију да изврши увиђај. Ако у саобраћајној незгоди има повређених особа и ако је причињена већа материјална штета, такође је обавезно позвати полицију да изврши увиђај.
- Најчешћи узрок саобраћајних незгода је непажња. Већина возила је опремљена зимским пнеуматицима, али возачи морају да буду свесни да их то не штити од неповољних временских услова. Није могуће контролисати возило у свим временским условима.
Милан Белин, председник Асоцијације увозних возила и делова, рекао је за Пинк да није добро што се у Србију увозе возила са еуро три моторима.
- То су возила која су почела да се производе 2000. и 2001. године, а годишње се у Србји региструје просечно више од 143.000 половних аутомобила од тога је скоро 90.000 старије од 15 година. Једноставно, када имате више година толики број половних возила толике старости тешко је очекивати да уз све мере предострожности зимских гума и опреме та возила буду функционална. Та возила су завршила радни век и нису и не би требало да буду у употреби - рекао је он.