ЛИДЛ СМАЊИО УДЕО СОЛИ У ХЛЕБОВИМА
Као део друштвено одговорне стратегије, Лидл је у својим хлебовима и пецивима препознао потенцијал за мере освешћене исхране и због велике учесталости коришћења ових прозвода фокус ставио управо на поменуту групу артикала.
Удео соли у одређеним хлебовима и пецивима који су у сталној понуди Лидл пекаре смањен је за чак 20 до 50 процената, а овај начин Лидл се својом понудом хлебова додатно издвојио на српском тржишту.
На основу студије рађене у Европској унији, годишње се по глави становника конзумира 3,5кг соли, док се здравим сматра готово упола мање – 1,8кг*. Зато је једна од кључних ставки Лидлове стратегије за освешћену исхрану управо смањивање удела соли у пекарским производима, при том задржавајући укус и квалитет на који су потрошачи навикли.
Освешћена исхрана
Међу хлебовима који у свом састав имају смањени удео соли су између осталог: тост хлебови, домаћи хлебови, као и ражани, кукурузни и хлеб са семенкама. Иако су хлебови примарна група производа у фокусу, пажња је посвећена и кифлама и сомунима.
Лидл Србија негује свест о одрживом пословању као моделу будућности, преузимајући одговорност тамо где пословање компаније утиче на људе и околину. Путем својих 70 Лидл продавница, компанија сваког дана налази пут до трпеза великог броја потрошача, због чега сматра да је важно да смањи негативне последице које производња, али и конзумација хране може да донесе.
Здравији и одрживији начин живота у Лидлу се подржава кроз пажљиво одабрани асортиман производа, а према Лидловој Политици набавке. Освешћена исхрана омогућава избалансирану исхрану, уз додатно оснаживање потрошача у доношењу одлука при избору хране, као и транспарентну комуникацију и понуду здравијих и одрживијих производа.
- Потрошачи су свесни штетности прекомерног уноса соли, али чини се да се при конзумацији и припреми хране најмање обраћа пажња на пекарске производе у којима је со такорећи „скривена“, а ипак одговорна за велики дневни удео уноса. Зато је смањење удела соли у пекарским производима наш први корак, а крајњи циљ нам је да до 2025. године смањимо утрошену количину соли коју потрошачи конзумирају кроз производе Лидлових брендова за чак 20% - изјавила је Александра Мирић испред Лидловог ЦСР одељења.
Вишекратне кесе за хлеб
Са циљем обезбеђивања одрживије куповине, Лидл је у своју понуду уврстио и вишекратне кесе за хлеб у свим својим продавницама, чијом куповином потрошачи директно доприносе чувању ресурса и очувању планете, јер након што потрошачи једном купе врећицу могу је однети кући, опрати и поново користити.
Ове вишекратне врећице направљене су од 100% рециклираног полиестера, чиме се задовољавају принципи одрживог пословања и циркуларне економије.