ЛИДЛ СНИЗИО РЕДОВНЕ ЦЕНЕ ЗА ВИШЕ ОД 500 ПРОИЗВОДА
У складу са политиком да потрошачима понуди пажљиво одабрани асортиман производа са најбољим односом цене и квалитета, компанија Лидл Србија је у последњих годину дана у свим својим продавницама снизила редовне цене за више од 500 омиљених производа.
На овај начин компанија тежи да потрошачима свакодневно обезбеди приступачне цене за производе у различитим категоријама – од основних животних намирница, млечних производа, пића, козметике и хемијских производа.
У временском распону од априла 2023. до априла 2024. цене више од 500 производа су снижене за чак до 20 процената, а потрошачи и у наредном периоду у Лидловим продавницама широм Србије могу очекивати велики број акцијских попуста, занимљивих артикала током тематских недеља и ниже редовне цене производа, са крајњом тежњом да, као и до сада, потрошачка корпа упоредног квалитета у Лидлу буде најповољнија.
„Упркос свим изазовима који су погодили ретаил индустрију у претходном периоду, трудимо се да повећање набавне цене производа, транспорта, енергената и други трошкови не утичу и да не буду директно путем повећања цена пренети на потрошаче. Ово снижавање цена великог броја производа још један је од начина да покажемо да смо поуздан партнер нашим потрошачима и да оснажујемо поверење које смо стекли од почетка пословања у Србији“, изјавио је генерални директор Лидла Србија Драган Чигоја.
Велико поверење потрошача у компанију Лидл Србија ове године доказује и престижна награда „Изабрана продавница године“. Награда, коју додељује организација „Изабран производ године“ (Вотед Продуцт оф the Year), резултат је независног и транспарентног истраживања које је спровела највећа глобална истраживачка компанија NielsenIQ. У оквиру истраживања потрошачи на територији Србије имали су могућност да између великог броја кандидата одаберу производе, услуге и трговински ланац који најбоље одговара њиховим преференцијама. Овом наградом је Лидл потврдио да продавнице ове компаније задовољавају високе стандарде квалитета производа, фер пословања и одговорности према потрошачима, нудећи једнствено искуство куповине.