ВАЖНО ЗА СВЕ ВОЗАЧЕ! Српска полиција има НОВУ МЕТОДУ надгледања саобраћаја: Крећу РИГОРОЗНЕ КОНТРОЛЕ
Полицајци су на улицама и дању и ноћу али контрола мора да буде боље организована
На путевима у Србији има довољно полицајаца, али контрола треба да буде боље организована и томе ће допринети нова апликиција за усмеравање рада, изјавио је данас начелник Саобраћајне полиције Небојша Арсов.
ЕКСПРЕСНО ЗАТВОРЕНА зграда на Звездари: Најужи објекат је НЕЛЕГАЛАН и може одмах да се руши (ФОТО)
Арсов је, гостујући у Дневнику РТС-а, рекао да су полицијаци на путевима и дању и ноћу, али да је неопходно да контрола буде боље организована.
- Због тога смо у сарадњи са Агенцијом за безбедност саобраћаја израдили апликацију која ће служити за временско и просторно усмеравање рада полиције - рекао је Арсов.
Позната водитељка наплаћује с*кс 300 евра! Посао у Србији јој опада, па се одлучила на СЛЕДЕЋИ КОРАК
Он је објаснио да то значи да од следеће године саобраћајна полиција неће мерити брзину на било којој деоници, већ само на оним деоницама и у оном временском периоду када су се дешавале саобраћајне незгодне где је прекорачење брзине било узрок.
Слично ће важити и за контролу непрописног претицања.
Арсов напомиње да се несреће не могу спречити само репересивним мерама. Казне за вожњу у алкохолисањом стању су веома високе, али и поред тога сваког месеца се догоди 180 несрећа у којима су учествовали возачи са више од 1,2 промила алкохола у крви.
- Више од 60 несрећа месечно изазову возачи са преко два промила алкохола у крви - упозорава Арсов.
Контрола вожње у алкохолисаном стању и везивања појасева неће бити просторно ни временски ограничена.
Велики проблем и даље представља и то што возачи разговарају мобилним телефонима у току вожњи - током првих девет месеци ове године регистровано је чак 36.000 прекршаја. Број је порастао у односу на 2017. годину иако су новачна казне повећане.
Православци, данас је ВАЖАН ПРАЗНИК: Будите ОПРЕЗНИ, ако сте синоћ били у ГРЕХУ
Статистика показује да се појасеви више користе, али Арсов напомиње да се и даље дешавају несреће у којима су возачи страдали зато што нису били везани.
Поред тога, полиција инсистира да се појасеви везују и на задњем седишту.
Када је реч о изменама правила у вези са ауто-школама, Арсов истиче да кандидати неће осетити никакве последице. Уколико школа у коју су уписани буде затворена, моћи ће без проблема да наставе обуку у некој другој школи.
Пратите нас и на инстаграму.