НОВА ЛИДЛОВА ИНИЦИЈАТИВА ЗА МАЊЕ ПЛАСТИКЕ – УШТЕДА ДО 12 ТОНА
Лидл Србија укинула је једнократне заштитне поклопце од пластике са свих паковања Пилос производа киселог млека, павлаке и милерама од 400г, чиме ће на годишњем нивоу смањити употребу пластике за око 12 тона.
Ово је још једна иницијатива којом Лидл наставља да унапређује пословање у односу према ресурсима, посебно пластици и оправдава своје име савременог дисконта.
- Након што смо почетком јуна излистали пластичне кесе за куповину из понуде у целој Србији, укидање пластичних поклопаца дела понуде Пилос производа је још један од начина на који можемо позитивно утичемо на животну средину. Проценили смо да је употреба и корист од ових поклопаца несразмерно мања у односу на ресурсе који се потроше за њихову израду, као и утицаја који имају на околину. Имајући у виду колико овакве мале промене могу да имају велике резултате, верујемо да ће нас потрошачи подржати у овој и наредним иницијативама за смањење пластике, јер само са њима можемо да направимо значајније промене. - изјавила је Мартина Петровић, руководилац сектора Корпоративних комуникација у компанији Лидл Србија.
За потрошаче који желе да на одржив начин очувају свежину својих начетих млечних производа, Лидл је у своју понуду увео вишекратне поклопце погодне за многа паковања млечних производа, који се могу користити и до 1.000 пута.
- Следећи корак је на потрошачима – да се навикну на нов изглед производа, а да трајне поклопце купе само уколико ће их заиста користити више пута, јер је само таква опција, одржива и прихватљива за природу - додала је Петровић.
Подсећамо да је Лидл Србија осим поклопаца, недавно излистала потрошачке пластичне кесе, а пре више од годину дана из асортимана је избацила и пластичне сламке, чаше и прибор за јело, како би смањила употребу једнократне пластике.
Све ове иницијативе део су шире стратегије под именом „РЕсет Пластиц“, којом Шварц група, чији је Лидл део, наводи и извештава о циљевима који доприносе заштити животне средине. Стратегија је усмерена на пет области деловања: од смањења употребе пластике, повећане употребе рециклиране пластике и уклањања отпада из природе, до подстицања еколошких иновација и едукације у овој области.
О Лидлу:
Компанија Лидл део је немачке Шварц групе (Schwarz Gruppe), једног од водећих прехрамбених дисконтних ланаца у Европи. Послује у 32 земље широм света и броји више од 310.000 запослених.
Лидл је у Србији своје прве продавнице отворио у октобру 2018. године и тренутно има 51 продавница у 32 града широм земље. Имамо дугорочне планове са циљем да потрошачима широм Србије понудимо јединствено искуство куповине и најбољи однос цене и квалитета, по чему смо препознати у свету. На основу сертификовања од стране Топ Employers Институте за најбољег послодавца, Лидл је носилац сертификата „Топ Employer Сербиа“ и „Топ Employer Еуропе” за 2021. годину.
Лидл Србија прати стратегију ”РЕсет Пластиц“ за одговорно управљање пластиком, која је усмерена на пет области деловања: од избегавања употребе пластике, рециклирања и уклањања из природе, до подстицања еколошких иновација и едукације у овој области. На тај начин смањујемо употребу пластике и затварамо круг. Сазнајте више: www.reset-plastic.com