Од данас ВАЖЕ НОВА ПРАВИЛА, ВОЗАЧИ НЕГОДУЈУ КАО НИКАДА ДО САДА: Следе огромни трошкови за све!
У полицији су потврдили да трајне потврде о регистрацији престају да важе данас
Од данас престаје да важи трајна регистрација за мопеде. Након тог датума, сви ће морати да имају стандардну регистрацију и да је обнављају сваке године.
На улицама и даље могу да се виде скутери са новим и старим, тј. трајним таблицама. Пре неколико година измењен је Закон о безбедности саобраћаја, али није донет подзаконски акт у вези техничких прегледа, па је мопедима са трајном регистрацијом остављена могућност да задрже тај статус уколико не дође до промене власника.
ОВАЈ ОБИЧАЈ ЈЕ БИО МУКА ЗА СВУ ДЕЦУ: Писали су СВИ О ЊЕМУ, али нико није МОГАО ДА ГА ИСКОРЕНИ ИЗ ШКОЛСКИХ КЛУПА
СРБИ, ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ! Због ОВОГА могу да вас ВРАТЕ СА ГРАНИЦЕ, само ПАСОШ више НИЈЕ ДОВОЉАН
Онколог ДИГАО СРБИЈУ на ноге: НИКАКО НЕ КОРИСТИТЕ ОВЕ ПРОИЗВОДЕ! Играте се ЖИВОТОМ
Дакле, мопеди већ дуго не могу да добију трајну регистрацију, али они који су је имали, могли су да је задрже. Све до априла 2019. године. Наиме, у априлу прошле године ступио је на снагу измењен Закон о безбедности саобраћаја, па је власницима мопеда са трајном регистрацијом остављено годину дана да узму нове таблице, тј. да обаве стандардну регистрацију. Добијају нову саобраћајну дозволу, нове регистарске таблице и регистрациону налепницу.
ПРОБЛЕМИ КОД ПРЕРЕГИСТРАЦИЈЕ
Регистрација се продужава сваке године, а важе иста правила као за аутомобиле. Све мора да буде исправно и без измена или додатака када су у питању светла, седишта, управљач и други делови. Проблеме код "пререгистрације" имаће многи власници мопеда који немају сву документацију или им је максимална брзина већа од 45 км/х.
По законској дефиницији мопед је моторно возило са два точка чија највећа конструктивна брзина, без обзира на начин преноса, не прелази 45 км/х, при чему радна запремина мотора, када возило има мотор са унутрашњим сагоревањем не прелази 50 цм3, или са мотором чија највећа трајна номинална снага не прелази 4 kW када возило има електрични погон".
Дакле, ако у документацији пише да је максимална брзина 48 км/х, мораће да се региструје као мотоцикл, што значи да је за његову вожњу неопходна најмање А1 категорија. Та 3 км/х разлике у пракси не значе ништа, али закон је јасно направио поделу.
"Ваше дете је сада отпад" Хтели да преузму МРТВУ БЕБУ, а добили ШОКАНТАН ОДГОВОР (ВИДЕО)
Када чују како се Војислав ПРЕЗИВА сви почну да се смеју, а прави хаос настане када оде на ШАЛТЕР
Млада из Крушевца се спремала да каже "ДА", а онда је проговорио КУМ - сада размишља да се РАЗВЕДЕ
ВЕЋИ ТРОШКОВИ ВЛАСНИКА ТОМОС-А
Проблеме ће имати многи власници Томос мотоцикала (АПН, ATX…) пошто им је максимална брзина преко 45 км/х. Имаће осетно веће трошкове – скупља регистрација него за мопед и то сваке године, плус евентуално полагање за А1 категорију. Уколико неко нема документацију о техничким карактеристикама, а сигуран је да максимална брзина није већа од 45 км/х, може на одређеним техничким прегледима да обави тестирање и добије потврду.
Укида се трајна регистрација и за радне машине, мотокултиваторе и тракторе. Њихове потврде о регистрацији престају данас да важе. У полицији су потврдили да трајне потврде о регистрацији престају да важе данас.
Припадници Министарства унутрашњих послова, Управе саобраћајне полиције, до 7. априла ће спроводити акцију појачане контроле саобраћаја која ће бити усмерена на контролу брзине кретања возила. Акција је почела 1. априла на свим важним путним правцима у 29 држава које су чланице организације ТИСПОЛ (Мрежа саобраћајних полиција Европе).