ОД ЛИДЛА 3 ТОНА ХРАНЕ – СПАСИМО ХРАНУ, СПАСИМО ХУМАНОСТ
Поводом 17. октобра, Међународног дана борбе против сиромаштва, компанија Лидл Србија је подржала кампању „Спасимо храну, спасимо хуманост“ Коалиције за доброчинство, која за циљ има повећање свести грађана о проблему бацања намирница и недовољних донација хране.
Лидл је донирао више од 3 тоне намирница за угрожено старије становништво и додатно је скувао и донирао 120 оброка корисницима подршке коју пружа организација Лицеулице.
Компанија Лидл Србија већ по други пут кроз кампању „Спасимо храну, спасимо хуманост“ пружа подршку локалној заједници. Донирано је више од 3 тоне намирница Центру за медијску транспарентност и друштвену одговорност који, заједно са Женским солидарним фронтом, спроводе дистрибуцију намирница крајњим корисницима у Врању.
Додатно, за Међународни дан борбе против сиромаштва, Лидл је заједно са Коалицијом за доброчинство коју чине Фондација "Ана и Владе Дивац", Траг фондација, Catalyst Балканс, СМАРТ Колектив, Српски филантропски форум, Форум за одговорно пословање и Привредна комора Србије, био домаћин и на догађају на којем је од Лидлових производа припремљено и 120 потпуних оброка за све оне који су различитим путевима доспели на маргину друштва, у изолацију, сиромаштво и егзистенцијалну неизвесност. Учествовали су поред домаћина и представници медија, заједно са представницима партнерских организација које су подржале кампању.
- Данашња акција коју смо организовали у сарадњи са Лидлом, и на којој се бескрајно захваљујемо, директно показује оно што кроз кампању "Спасимо храну, спасимо хуманост" желимо да постигнемо - а то је сарадња цивилног, корпоративног и медијског сектора и грађана, у овом случају новинара, са циљем повећања донација хране за најугроженије, којих је према последњим проценама 446.000 у Србији. Иако се ова акција организује у Београду, значајне количине хране коју прикупимо са партнерима се дистрибуирају широм земље, укључујући и донацију 200 пакета хране грађанима Врања коју је Лидл обезбедио са својим запосленима - рекао је Жељко Митковски, менаџер пројекта у Фондацији Ана и Владе Дивац испред Коалиције за доброчинство.
Подсећамо да све компаније, грађани и медији још увек могу да се укључе у кампању и подрже је на многобројне начине. Више информација на www.spasimohranu.rs.