Погледајте како је изгледао КОМБИНОВАНИ ТЕСТ: Због ОВА ДВА питања, ђаке је НАЈВИШЕ болела глава!
Знате ли ви одговоре?
Последњим испитом завршено је полагање мале матуре.
Прочитајте и:
Марија Терезија и Доситеј Обрадовић једини су данас представљали проблем за мождане вијуге осмака. Комбиновани тест са питањима из пет предмета - биологије, географије, историје, физике и хемије - од кога су ђаци највише страховали, испоставио се као лакши од претходна два, одреда тврде они.
- 20 од 20 - радују се ученици, док се преслишавају са другарима, контролишу своје одговоре и усхићено јављају родитељима како су данас "покидали".
Народ хрли ка манастиру који помаже нероткињама! Велики СВЕТАЦ је ИЗЛЕЧИО многе! (ФОТО/ВИДЕО)
По изласку из клупа, деца су се овај пут лако сетила питања која су се нашла пред њима и препричали их.
Да ли бисте ви на ово знали одговоре:
Питања са комбинованог теста
- Колики је проценат сумпора у СО2?
- У ком веку је живела Марија Терезија?
- Ко је човек на овој слици? (Доситеј Обрадовић)
- Бициклиста се креће брзином од 4 м/с. Колико пређе за 1 минут?
- Жицу од ког материјала може да привуче магнет? а) Гвожђе, б) Алуминијум, в) Бакар
- Споји градове и реке: Градови: Париз, Будимпешта, Лондон, Рим; Реке: Тибар, Дунав, Сена, Темза
- Дат је Венов дијаграм са кукурузом и врапцем, поређати њихове и заједничке карактеристике: вишећелијски организам, да ли расту...
- Понуђена имена: Ђердапска, Ресавска, Делиблатска, Пештерска спојити са следећим појмовима: клисура, пећина, пешчара, висораван, река.
- На којим се континентима простирало Османлијско царство?
- Нови век почео је којим открићем?
- Између којих планета се налази Земља?
- Са чим се мере следеће величине: маса, запремина, време, дужина?
- Где се налазе амазонске џунгле?
- Ако птице једу само тамне лептире, а не светле, ускоро ће бити више светлих. О којој се појави ту ради?
- Делови ћелија који имају сопствену мембрану и улогу су?
- Од ђака се у једном питању тражило да одреде природни прираштај, на основу одређене стопе наталитета и морталитета.
- Такође им је понуђен график убрзања и силе, а они је требало да одреде осцилације.
Питања су написана насумичним редоследом, а пред ђацима нашло се још три задатка.