ПОВЕРЕЊЕ И ДОСТИГНУЋА - ДВЕ РЕЧИ КОЈЕ СУ ОБЕЛЕЖИЛЕ ПЕРИОД ПОСЛОВАЊА И 5 ГОДИНА ЛИДЛА У СРБИЈИ
Компанија Лидл Србија овог октобра прославља првих пет година пословања у нашој земљи
За то време, отворено је чак 67 продавница у 38 градова, уложено је 550 милиона евра и запослено више од 3.300 људи, али из Лидла кажу да успех ипак мере бројем задовољних потрошача, домаћих добављача, сарадника и запослених.
Од доласка на српско тржиште, компанија Лидл направила је инвестицију од више од 550 милиона евра, а за тржиште Србије дала је допринос и у развоју и подршци домаћим добављачима. Тренутно, Лидл користећи снагу своје велике малопродајне мреже извози више десетина производа домаћих добављача из свог портфолија у земље у региону и широм Европе. Тако је Лидл Србија до сада извезла домаћих производа у вредности већој од 30 милиона евра. У питању су различите категоије производа, међу којима су на пример дезертне кнедле, пекарски производи попут сомуна, сир, супе, пасирани парадајз и смрзнуто поврће. Тренутно је већи део извоза усмерен ка земљама у региону, али драго нам је што примећујемо растућу заинтересованост за производе из Србије од стране земаља као што су Немачка, Пољска и Италија.
Додатно, Лидл је након уласка на тржиште Србије у свој стални асортиман уврстио и линију производа „С љубављу, домаће“, који се састоји искључиво од производа домаћих добављача, а које поред српског порекла, одликују и висок ниво квалитета и специфична својства. Око 100 различитих производа тренутно су део асортимана ове посебног бренда.
Ипак, било да су у питању домаћи добављачи, развој асортимана, усавршавање пословних процеса и пракси, или генерално праћење потреба и навика потрошача, компанија Лидл Србија се труди да све своје пословне одлуке и праксе спроводи друштвено одговорно и на тај начин да допринос не само за заједницу већ и за планету.
Лидл од почетка свог пословања у Србији води рачуна о очувању животне средине, што постиже, између осталог, кроз различите мере штедње ресурса чију ефикасност потврђују светски признати сертификати EDGE и ЛЕЕД. Тако је рецимо Логистички центар у Лапову, отворен 2022. године одликован ЛЕЕД платинум сертификатом који показује да се компанија приликом градње водила принципима одрживости и уштеде енергије, док чак 80% Лидлових продавница носе EDGE сертификати.
Друштвено одговорно пословање и сарадња са домаћим добављачима и улагање у локалну привреду, само су неки од начина на који је компанија Лидл Србија оставила свој печат у досадашњем пословању на тржишту Србије, али је свакако, чини се, пут поверења и достигнућа добро утабан и за наредне године.