Пројекат „Дечји свет је већи од екрана“ награђен признањем „Кампање са сврхом“
Друштвено одговорна кампања „Дечји свет је већи од екрана“ компаније Телеком Србија, креирана у сарадњи са агенцијом Оватион BBDO, добитник је титуле „Кампање са сврхом 2024“ у категорији Социал.
Компанија Телеком Србија покренула је кампању „Дечји свет је већи од екрана“ са циљем да скрене пажњу на могуће последице претераног и прераног излагања деце екранима, као и да пружи подршку родитељима и јавности о важности уравнотеженог коришћења екрана и дигиталних уређаја у раном развоју деце. Пројекат је препознат као пример комуникације са јасном сврхом, намењен унапређењу добробити деце, појединаца и друштва у целини.
Фестивал друштвено одговорне комуникације „Кампање са сврхом“ награђује пројекте који користе моћ комуникација како би се указало на одређени друштвени проблем у вези са децом или појединцем, и да би се на њега скренула пажња јавности и понудила могућа решења, као и на кампање које директно утичу на побољшање услова живота деце и појединца у Србији. Награде се додељују једном годишње на Међународни дан детета, 20. новембра.
У оквиру пројекта „Дечји свет је већи од екрана“, одржане су четири трибине у Београду, Новом Саду, Крагујевцу и Нишу. На њима су стручњаци: др Ранко Рајовић, мастер логопед Маријана Мирковић и доц. др Бојана Дрљан поделили своја драгоцена знања и практичне савете, подсећајући да дечји свет јесте и треба да остане већи од екрана.