Пројекат "Волим реку, а ти?" освојио награду на фестивалу "Кампање са сврхом"
Компанија Хенкел Србија освојила награду за еколошки пројекат
Поводом Међународног дана детета, у Марсх Опен Space-u проглашене су најбоље друштвено одговорне кампање у Србији „Кампање са сврхом 2024“. Компанија Хенкел Србија освојила је награду за пројекат чишћења река и језера широм Србије ’’Волим реку, а ти?’’ у категорији ЕЦО (ГРЕЕН).
„Поносни смо што је пројекат „Волим реку, а ти?“, који реализујемо у сарадњи са Савезом организација подводних активности Србије, препознат и награђен за друштвену одговорност. Ова награда нам је значајан подстрек за наше ангажовање и настојање да будемо позитиван пример друштвено и еколошки одговорног пословања. Кроз овај пројекат желимо да инспиришемо појединце широм земље, да подигнемо свест о важности очувања природних богатстава и мотивишемо заједнице на активно деловање.“ изјавила је Александра Радовановић, руководилац сектора за менаџмент категорија у компанији Хенкел.
Пројекат „Волим реку, а ти?” реализује се већ пет година, и до сада је одржано 30 акција чишћења језера и река у Србији, из којих је извађено више од 11 тона отпада. Овај пројекат подржава Хенкелов пословни сектор Цонсумер Брандс у склопу кампање „Промена почиње од нас“, која има за циљ очување природних богатстава и водених површина широм Србије.
Фестивал „Кампање са сврхом“ подстиче компаније да реализују и активно комуницирају о пројектима који су у интересу друштвеног напретка, и који доприносе добробити појединца и животне средине.