Славне звезде као заштитна лица: Успон у рекламама за индустрију игара на срећу
У свету, нарочито на развијеним тржиштима попут САД-а, познате личности из света спорта, музике, филма и других грана забавне индустрије редовно учествују у промоцијама и рекламним кампањама компанија за клађење и игре на срећу. То се доживљава као потпуно нормална пословна пракса.
Примера има на претек. Тако је, један од најпознатијих MMA бораца, Конор Макгрегор, постао амбасадор бренда Parimatch и промовише га широм света. С друге стране, холивудски глумац Џејми Фокс сарађује са БетМГМ, док Кристијано Роналдо и Нејмар доприносе глобалном успеху ПокерСтарс. Уз то, најбржи човек у историји Јусеин Болт заштитно је лице 888покера, док је Мајкл Џордан као саветник и инвеститор повезан са ДрафтКингс-ом. Такође, Кевин Харт, Бен Афлек, па чак и Парис Хилтон, повезани су са компанијама које се баве клађењем, што потврђује колико је ова пракса уобичајена у индустрији забаве и спорта.
Све већи број светски познатих личности повезује се с водећим брендовима из индустрије спортског клађења, што додатно наглашава њихову посвећеност ширењу забаве. Таква партнерства омогућавају познатим личностима да додатно развију своје каријере.
На крају, ове кампање су више од обичне промоције – оне представљају спој страсти према спорту и иновативним начинима ангажовања публике, при чему личности из света спорта и забаве користе свој утицај како би додатно ојачале свој имиџ и створиле дубљу повезаност са својим пратиоцима.
Промо текст