Због овога НЕ СМЕЈУ да вас врате са техничког: Пријавите уколико вам кажу да је возило неисправно
За ова два "пропуста" овлашћени сервиси не би смели да вас врате са прегледа и прогласе возило неисправним
Нова правила за технички преглед задала су главобоље возачима, а заменик начелника управе Саобраћајне полиције Бобан Милинковић објаснио је кључне измене.
ВОЗИЛА НА ИЗЛАЗУ ЧЕКАЈУ ОКО ДВА САТА! Због гужви на Хоргошу саобраћај се преусмерава на Келебију
У СРБИЈИ СЕ ГОДИШЊЕ РОДИТЕЉИМА ОДУЗМЕ 1.000 ДЕЦЕ: Разлози за то су УЖАСНИ
Заврните рукаве пре почетка школске године! Млади не схватају овај апел озбиљно: Вирус се брзо шири, а у вама је спас
Милинковић је казао и које неисправности јесу, а које нису разлог да вас "врате" са техничког прегледа.
-Кључна измена у односу на стари начин рада је снимање, и то није сметња већ предност. Одређени број техничких линија заправо није ни вршио прави преглед возила, велики искорак је направљен пре три године обавезним фотографисањем, и то је тада била врста шока. Елиминисала су се возила која претходних година, заправо, нису ни довожена да их неко прегледа, већ су само добијала попуњену потврду. Радници на линијама и даље нису прегледали возила, већ су само фотографисали, али хајде, помогло је то да се евидентно неисправна возила прочисте са путева. Остало је да се оверава техничка исправност за она која, барем на фотографији, делују исправно - рекао је он.
Он је поновио и да због недостатка течности за прскалице, или ситних огреботина, возач не сме да буде враћен.
-Проблем је био што је технички прегледи заправо нису контролисали исправност, сада се цео поступак снима, постоји елаборат и тачно знају шта морају да провере. Услед неискуства и недовољног познавања новог система, један број возила јесте оцењен као неисправан. Али прскалице односно недостатак течности за њих, па није то нешто због чега ће возило бити оцењено као неисправно. Управа је покренула процес против тог привредног друштва које је спорно возило окарактерисало као неисправно - истакао је Милинковић, и додао:
-Суштина овог правилника јесте да свако возило мора да буде прегледано, али наравно да неће технички исправно возило бити проглашено неисправним због неких ствари које нису прописане. Ретки су случајеви, али грађани имају право да их пријаве, има случајева који су заиста на граници 'веровали или не'. Непуне четири недеље се примењују нова правила, првих дана је стварно било проблема. По неколико сати је неким контролорима било потребно, немају рутину још увек - додао је он и подвукао да је и на возачима део кривице за ово.