Током трајања ванредног стања UNIQA увела ОЛАКШИЦЕ
Одложено плаћање обавеза за осигурање за клијенте старије од 65 година и клијенте који су делимично или потпуно остали без редовних прихода
Уз потпуно разумевање за тешкоће у плаћању обавеза по основу уговора о осигурању током трајања ванредних мера, UNIQA осигурање је омогућило клијентима старијим од 65 година и клијентима који су током епидемије вируса COVID-19 делимично или потпуно остали без редовних прихода, измирење ових обавеза по завршетку ванредног стања. Одложено измирење обавеза премије осигурања доспеле током ванредног стања, нема за последицу обрачун затезне камате и не утиче на остварење права из уговора током трајања ванредног стања. Премије осигурања доспеле у периоду трајања ванредног стања, измирују се накнадно у периоду од три месеца по укидању ванредног стања. Овим олакшицама се не продужава важење осигурања већ само одлаже плаћање доспелих премија.
За одлагање доспелих премија осигурања потребно је послати податке (име, презиме, ЈМБГ, контакт телефон) уз Захтев за одлагање на имејл:
info@uniqa.rs или на телефон 011/20 24 100.
Клијенти који не желе да користе олакшице, током ванредног стања могу да наставе редовно измирење обавеза у роковима предвиђеним уговором о осигурању. У случају да важење уговора истекне током ванредног стања, клијенти могу закључити нов уз обавезу плаћања прве премије.
Поред личних саветника за осигурање који су свим клијентима доступни телефонски, клијенти за све информације, подршку и пријаву штета могу позвати UNIQA Контакт центар (011/20 24 100) или број 0800 201 301 (бесплатан за позиве из Србије).
Подсетимо, UNIQA је у циљу заштите здравља од почетка ванредног стања запосленима обезбедила несметан рад од куће, а клијентима омогућила континуирано коришћење услуга без непосредног контакта, кроз телефонске и online сервисе доступне 24 часа. Поред пријаве штете и исплате у најкраћем року, сви UNIQA online и телефонски сервиси омогућавају клијентима да остану код куће и да једноставно користе интернет продавницу за куповину осигурања, као и online апликацију за пријаву штета доступну на веб страници UNIQA осигурања www.uniqa.rs, као и Контакт центар за сваку вид подршке. Корисници UNIQA путног осигурања који тренутно не могу да се врате у Србију из иностранства, своју полису путног осигурања могу продужити позивањем Контакт центра или то уместо њих може учинити особа блиска клијенту која се налази у Србији.