#treznoioprezno: ЈЕДНА НОЋ
Сваки старт има два исхода. Како се твој завршава?
Удружење пивара Србије је реализовало сарадњу са Факултетом драмских уметности у оквиру кампање ТРЕЗНО И ОПРЕЗНО ИЗАБЕРИ ОДГОВОРНО, кампање за промоцију одговорне конзумације пива. Пет студената Катедре за филмску и ТВ режију обрадило је тему одговорне конзумације пива кроз оригиналан приступ и веома актуелне теме за циљну групу. Аутори филмова Илија Петровић, Гвозден Илић, Јелисавета Николић, Павле Павловић, Маша Миљковић добили су посебне награде за иновативан начин обраде теме од значаја управо за популацију младих.
Погледајте филм
ауторке Јелисавете Николић.
Удружење пивара Србије је покренуло 2017. године кампању о одговорној конзумацији пива ТРЕЗНО И ОПРЕЗНО, ИЗАБЕРИ ОДГОВОРНО, са циљем подизања свести јавности о значају одговорне конзумације пива. Кампања је до сада организована у сарадњи са великим бројем партнера, укључујући НВО сектор, експерте, амбасаде и познате личности, са циљем едукације и информисања јавности о концепту умерене и одговорне конзумације пива. Ове године, Удружења пивара Србије у партнерству са Факултетом драмских уметности реализује пројекат снимања кратких филмова са идејом да се поруке младима пренесу кроз форму и израз који је близак младима и прилагођен емитовању на друштвеним мрежама што и јесте место где популација младих највише времена проводи.
Андреја Павловић, ново изабрани извршни менаџер Удружења пивара Србије изјавио је: “Ове године отишли смо корак даље и у сарадњи са ФДУ реализован је пројекат снимања спотова са темом одговорне конзумације са катедром за режију. Циљ сарадње је да ангажујемо младе људе на овој веома важној друштвеној теми како би врњачким језиком најбоље пренели поруке својој генерацији о концепту умерене и одговорне конзумације пива“ и додао: „Након данашњег дана, покрећемо кампању у он-лине простору како бисмо у периоду пред празнике пробали да утичемо на одговорно понашање, посебно младих који су најугроженија група када је конзумација алкохола у питању“.
Од 19. децембра филмови ће се емитовати на инстаграм страници
Кампања Трезно и опрезно, изабери одговорно усмерена је на промовисање (1) умерене конзумације пива, (2) искључивање малолетних особа као конзумената пива, (3) неконзумирање пива када се вози. Фокус кампање је дефинисан на основу статистичких показатеља о употреби алкохола и директних и индиректних последица. Према подацима Агенције за безбедност саобраћаја Републике Србије, у 2018. години, алкохол је утицао на чак 13% саобраћајних незгода са погинулим лицима, односно утицао је на настанак сваке осме саобраћајне незгоде са погинулим лицима.
Кампању Трезно и опрезно, изабери одговорно Удружење пивара Србије реализује у партнерству са својим чланицама Апатинска пивара (Молсон-Цоорс), Carlsberg Србија, сладара Souflett и ХЕИНЕКЕН Србија, као и партнерима из невладиног сектора, студентских организација, амбасада, експерата и познатих личности.