Уплатили сте аранжман у агенцији САБ и остали без летовања? ОВО морате да урадите како би ДОБИЛИ ОДШТЕТУ!
Почело подношење захтева за обештећење
Туристи који су овог лета уплатили аранжман у агенцији САБ, а који су остали и без пара и без летовања, моћи ће од данас па у наредних 45 дана да поднесу захтев за обештећење, изјавио је директор ЈУТА Александар Сеничић.
Он очекује да ће цео процес, укључујући и исплату обештећења, бити завршен до краја августа.
Прочитајте и:
- БРАЗИЛЦИ НЕ ПРАШТАЈУ: КЕМЕНИЦЕ! Стакло на све стране. Овако су у домовини дочекани Нејмар и екипа (ВИДЕО)
- СТРОЖА контрола аутомобила: Ако ваш ауто има ОВУ КИЛОМЕТРАЖУ, чека вас НЕПРИЈАТНО ИЗНЕНАЂЕЊЕ!
- Невреме не заобилази Србију: Велике падавине у наредна ДВА ДАНА! ЕВО који су делови земље НАЈУГРОЖЕНИЈИ!
Сеничић је рекао да одштетни захтев може да се преда на два начина - уколико се формулари скину са сајта ЈУТА, попуне и пошаљу осигуравајућој компанији ДДОР, или уколико се захтев лично преда у једној од пословница ДДОР-а.
Према његовим речима, уз захтев је потребно приложити уговор о путовању, доказ о уплати и гаранцију путовања.
Сеничић је навео да има око 2.900 уговора о путовању, што је око 6.000 путника, као и да је одштетни захтев вредан 589.000 евра.
Упитан када туристи могу очекивати да ће им новац бити враћен, Сеничић је рекао да очекује да цео процес буде окончан до краја августа.