„Волим реку, а ти?“ - Започело чишћење река и језера под окриљем Хенкелове ПроНатуре линије производа
Пројекат за пример!
Под окриљем Хенкелове ПроНатуре линије производа, у сарадњи са Савезом организација подводних активности Републике Србије, покренут је еколошки пројекат под називом „Волим реку, а ти?“ који обухвата акције чишћења река и језера широм Србије. Прве две акције реализоване су протеклог викенда, а очишћено је језеро Ћелије у околини Крушевца, и Градско језеро у Белој Цркви.
Тим поводом Милица Шљиванчанин, Траде и category менаџер, изјавила је: „Компанија Хенкел, следећи своју Стратегију одрживости, континуирано улаже у иновације, како би заштитила животну средину и дала свој допринос очувању наше планете. Захваљујући иновацијама, бројни наши брендови користе рециклабилна паковања, такође у комуникацији са нашим потрошачима, позивамо их да одговорним коришћењем производа дају свој допринос. Еколошки пројекат „Волим реку, а ти?“, покренули смо у оквиру линије ПроНатуре која користи више од 90 одсто рециклиране амбалаже, са циљем да очистимо наше реке и језера и скренемо пажњу јавности да је потребно да мењамо навике, будемо одговорнији према наслеђеним природним богатствима како бисмо сачували водене ресурсе за будуће генерације“.
„Овим еколошким акцијама желимо да подигнемо свест јавности о потреби заштите животне средине, посебно река и приобаља као и да покушамо променити навике непрописног бацања отпада. Сваки човек би требало да брине за свет око себе, за природу која нас окружује, која нам даје све, а тражи тако мало. Вода је ресус без кога се не може и морамо га сачувати. Захваљујемо се компанији Хенкел што је подржала и узела активно учешће у овој нашој традиционалној акцији и веома се радујемо сарадњи. Хвала и ронилачким клубовима који су били домаћини ових акција, Викинг и Крушевац на језеру Ћелије, као и клубу Бела Црква, домаћину на Градском језеру у Белој Цркви”, изјавила је Божана Остојић, председница Савеза Организација Подводних активности Републике Србије.
Поред језера Ћелије и Градског језера у Белој Цркви, компанија Хенкел ће у недељама пред нама реализовати сличне активности на Завојском језеру код Пирота, као и на Ади Циганлији у Београду.
О Хенкелу
Хенкел послује широм света са уравнотеженим и разноврсним портфолиом. Компанија заузима водеће позиције са своја три пословна сектора у областима индустријског тржишта, као и производа широке потрошње, захваљујући јаким брендовима, иновацијама и технологијама. Хенкелов сектор Адхезиви Technologije је светски лидер на тржишту лепкова – у свим индустријским сегментима у свету. Са секторима Детерџенти и кућна хемија и Beauty Царе, Хенкел заузима водеће позиције на многим тржиштима и категоријама широм света. Основан 1876. године, Хенкел иза себе има више од 140 година успешног пословања. У 2019. години, компанија Хенкел остварила је продају већу од 20 милијарди евра и оперативни профит већи од 3,2 милијарде евра. Хенкел запошљава више од 52.000 људи широм света – предан и веома разноврстан тим, уједињен снажном корпоративном културом, заједничким циљем да оствари одрживи стандард, као и заједничким вредностима. Као признати лидер у одрживости, Хенкел се налази на највишим позицијама многих међународних индекса и листа. Хенкелове приоритетне акције излистане су у немачком индексу DAX. За више информација, посетите www.henkel.com