ЦРНА СТАТИСТИКА: За три године погинуло више од 160 тракториста у Србији, ево где се највише дешавају овакве несреће и због чега
Стравичан податак
У сали градске Скупштине града Чачка, представници Агенције за безбедност саобраћаја у сарадњи са Саветом за безбедност саобраћаја града Чачка организовали су трибину за чачанске трактористе, на којој је поред предавања на тему ризика које доноси рад са трактором и њихово учешће у саобраћају пристуним власницима трактора подељени рефлектујући прслуци, ротациона светла и обележивачи за тракторе као споровозна возила.
НОВИ ДЕТАЉИ БРУТАЛНОГ ПРЕБИЈАЊА СЕДМАКА У НОВОМ САДУ: Чак седморица малолетника га шутирала у главу!
ДРАМА НА НОВОМ БЕОГРАДУ! Ватрена стихија гута бараке - блок 70а у пламену (ВИДЕО)
ОБУЗДАНА БУКТИЊА НА НОВОМ БЕОГРАДУ! У блоку 70а изгорела радионица - познато да ли има повређених
- Подаци којима располазе Агенција за безбедност саобраћаја кажу да је у последње три године погинуло укупно 160 тракториста у саобраћајним незгодама у којима су учествовали трактори, а од тог броја је 80 било на путу, а 80 ван пута указују нам на проблем које смо предочили надлежним органима. На основу тога Влада Републике Србије донела је одлуку да се донирају одређена средства за рамове и у том смислу спроводимо активност где пољопривредници који имају тракторе а немају рамове могу бесплатно да добију исте који ће омогућити да се спашавају животи уколико дође до саобраћајне незгоде - рекао је Милан Илић, саветник директора Агенције за безбедност саобраћаја.
Илић је указао на велики проценат учешћа трактора у саобраћајним несрећама као и на проценат погинулих чему доприносе и сезонски радови услед којих је повећана учесталост ових радних машинама на друмовима широм Србије.
- Када су у питању временски периоди као што су јесен и пролеће, када су интезивирани пољопривредни радови, када су трактористи чешће присутни на путевима Републике Србије, самим тим су изложенији и угроженији и тада спроводимо ове трибине. Негде око 10 одсто укупно погинулих су трактористи, возачи трактора или учесници у саобраћајни несрећама где су учествовали трактори. На тај начин покушавамо да смањимо те бројке, да смањимо узроке и утицајне факторе - закључио је Илић.
У организовању ове трибине учествовао је и Савет за безбедност саобраћаја града Чачка. Његов члан, Родољуб Скерлић рекао је да се град Чачак, када су у питању трактористи и њихово учешће у саобраћају, помиње у негативном контексту управо због броја незгода и несрећа у којима учествују трактори.
- Град Чачак у задњем временском периоду увек је представљен као град у коме се догађа велики број саобраћајних незгода у којима учествују трактористи, а у којима има повређених лица и нажалост погинулих. У задњем петогодишту на подручју града Чачак према подацима Агенције за безбедност саобраћаја, годишње гине по једно лице а пет, шест настрада - каже Скерлић и додаје да су у циљу побољшања стања безбедности саобраћаја на подручју града Чачка, од стране Савета већ опредељена средства и направљен план.
- Савет за безбедност саобраћаја определио је средства и направио план помоћи возачима трактора јер то су веома специфичне машине где је безбедност учесника свима угрожена и у том склопу ми смо планирали да у току зимског периода организуемо трибине са одговарајућим видео презентацијама о узроцима, временима настанка незгода, да упознамо возаче трактора који су то услови који могу довести до њихових страдања - рекао је Скерлић.