ОВО ЈЕ ДЕВОЈКА (27) КОЈА ЈЕ ПОГИНУЛА СА ТРОЈЕ ДЕЦЕ (10) (7) (1) И МУШКАРЦЕМ (33) КОД УШЋА: Трагедија која је расплакала Србију
Јучерашња трагедија је погодила целу Србију.
Стравична саобраћајна несрећа која се догодила код Ушћа потресла је регију, након што је мајка (32), била свесна док су је ватрогасци извлачили испод олупине аутомобила, а сви остали чланови њене породице, укључујући троје деце и комшиницу (27), смртно су страдали.
Возач оклопног возила Војске Србије, (54), задржан је у полицијском притвору због сумње да је изазвао ову тешку саобраћајну несрећу. Према званичним информацијама приведен Вишем јавном тужилаштву у Краљеву, а истрага је у току.
Несрећа се догодила када је возач оклопног возила прешао на супротну страну пута, те изазвао директан судар с аутомобилом марке "Форд", у којем су се налазили мушкарац (33), његова деца (10), (7), (1), као и комшиница (27).
На лицу места, сви путници, осим мајке, преминули су од задобијених повреда, док је она с тешким телесним повредама превезена у болницу.
На лицу места, сви путници, осим супруге страдалог (32), преминули су од задобијених повреда. Супруга је превезена у болницу с тешким телесним повредама.
Возач оклопног возила имао је више од 0,20 промила алкохола у крви, што је противно правилима Војске Србије која налажу нулту толеранцију на алкохол за припаднике у служби.
Због сумње да је починио тешко кривично дјело против сигурности јавног саобраћаја, припадник Војске Србије је задржан у притвору до 48 сати, након чега ће бити приведен надлежном тужилаштву.
Према стручним подацима, до 0,20 промила сматра се благом алкохолисаности, док се ниво од 0,20 до 0,50 промила сматра умјереним. Алкохолисаност у распону од 0,50 до 0,80 мг/мл означава средњу алкохолисаност, а све преко 0,80 мг/мл високу алкохолисаност.
Несрећа је изазвала шок у заједници, посебно због трагичног страдања целе породице и комшинице.
Страдали мушкарац био је запослен у касарни у Рашки, пореклом је из Новог Пазара, где је и одрастао. Он и његова супруга преселили су се у Рашку пре неколико година, када је он добио посао у Војсци Србије.
Ова трагедија покренула је бројна питања о сигурности кретања војних возила по магистралним путевима. Поставља се дилема да ли војна возила попут ПАСАРС-а смију уопште да се крећу магистралним путевима, посебно ако нису регистрована за такве вожње, чак и уз пратњу војне полиције.
У овом случају, јавност се пита да ли је Војска Србије заказала у организацији адекватног транспорта овог војног возила, које је учествовало у несрећи.
Полиција и надлежне институције настављају истрагу како би се утврдиле све околности несреће, а возач оклопног возила ће одговарати за своје поступке пред законом.
Извор: Србија Данас/Санџак данас