КАДА ЋЕМО СЕ ОПАМЕТИТИ? Забрињавајући подаци о броју удеса у 2020. години - повећан број погинулих!
Црна статистика са улица Србије показује да и даље има несавесних возача на путевима Србије.
Откако је уведено ванредно стање, мање је возила на улицама, па је мање и саобраћајних удеса на нашим друмовима. Са друге стране од почетка 2020. године, број саобраћајних незгода на нашим путевима повећан је за 16 одсто, а број прекршаја за седам одсто у односу на исти период прошле године.
Да ли то значи да нам ни ванредно стање неће помоћи да поправимо лошу статистику, и како да променимо најчешће утицајне факторе настанка саобраћајних несрећа: неприлагођену брзину, вожњу под дејством алкохола и невезивање појаса?
ЗА ПРИМЕР СВИМА! Ови млади људи су ХЕРОЈИ БАЛКАНА, а њихова прича ће вас одушевити
Срби се не плаше короне, а колико нас има поверења у здравство и ког стручњака највише ценимо?
Христина из Пирота је прележала корону, а сада ће бити донор крвне плазме
Директорка Агенције за безбедност саобраћаја Јасмина Милошевић је рекла да тренутно постоји један парадокс када је реч о подацима о саобраћајним несрећама. Како је рекла, закључно са 20. априлом имамо 1.699 несрећа мање и 970 мање повређених, али је 17 људи више погинуло.
Каже да то говори да су се незгоде које су се дешавале, без обзира што их је било мање, биле фаталније.
Као посебан проблем издвојила је неприлагођену брзину која је увек најутицајнији фактор саобраћајних несрећа.
Јасмина Милошевић је рекла да би требало апеловати на људе и да везују појас.
"Најтежи посао је да утичете на свест људи, поготово ако су они у неким годинама када имају стечене погрешне навике", рекла је Милоевићева.
Додаје да се такве особе опуштено односе према ситуацији у саобраћају и да тек када им се догоди нека трагедија почну да размишљају на другачији начин.
Каже и да је тренутно другачија ситуација у друштву и да то све другачије утиче на људе. Због тога би посебну пажњу требало обратити на пешаке који су рањива група.
Када је реч о мотоциклистима, Милошевићева је рекла да су се они дисциплиновали у последње три године и да постоји смањење броја погинулих и повређених у тој категорији. Они скоро 100 одсто носе заштитну опрему на ауто-путевима, док је у насељима тај проценат мањи.
Директорка Агенције за безбедност саобраћаја каже да бициклисти још увек немају самодисциплину коју имају мотоциклисти и да они то делом могу да правдају недостатком инфраструктуре. Међутим, каже да је тешко натерати бициклисте да носе прслук или ставе кацигу, јер они кажу да то не пише у закону.
Сезона је пољопривредних радова и на путевима су чести трактористи. За њих је најбитније да имају технички исправно возило и да увек буду видљиви.
"Хало полиција, хитно ми треба торта" Тамара је полицајка која је ОБРАДОВАЛА ЧЕТВОРО МАЛИШАНА и одушевила Србију
Светска, а наша! Ово је докторка Зарић која на Оксфорду прави вакцину против короне која ће спасити свет
ПОТРЕБНИ ДАВАОЦИ КРВИ: Корона смањила резерве, неки пацијенти не могу да чекају
Ушли смо у осму недељу епидемије коронавируса са ДОБРИМ РЕЗУЛТАТОМ: Шта нам доноси наредних СЕДАМ ДАНА БОРБЕ
Овако са Сајма излазе хероји: Жељко из Београда зна како се побеђује коронавирус (ВИДЕО)