ПРВИ РЕЗУЛТАТИ ИСТРАГЕ ПАДА АВИОНА КОД ШАПЦА: Мотор "Супергалеба" ИЗНЕНАДА престао да ради
Комисија која истражује пад "Супергалеба Г4" Војске Србије на добром је трагу да открије шта је довело до изненадног пада авиона
Изненадни прекид рада мотора током лета на релативно малој висини главна је околност која је у фокусу чланова комисија које истражују околности пада авиона “Супергалеб” Г4 Војске Србије и погибије пилота потпуковника Ненада Ћулибрка и капетана Дејана Пандуровића.
Неколико секунди пре пада, пилоти Дејан и Ненад су покушали НЕМОГУЋЕ
ДВА ПИЛОТА ПОГИНУЛА У НЕСРЕЋИ КОД ШАПЦА: Вучић упутио телеграм саучешћа породицама погинулих пилота
Први задатак истражних органа биће испитивање узрока губитка погонске силе ролс ројсовог мотора, али и реакције пилота.
Расветљавањем тешке ваздухопловне несреће баве се специјалне комисије Генералштаба и Ратног ваздухопловства, Инспекторат одбране као и Више јавно тужилаштво у Шапцу.
Чланови ових тимова у суботу су изашли на место пада авиона и наставили прикупљање расутих делова летелице, узимање изјава од мештана и фотографисање њиве на коју се срушио авион.
Војним комисијама није одређен рок за састављање извештаја, већ су добиле одрешене руке у погледу трајања истраге.
Нису се катапултирали јер су желели да избегну насеље
Чланови војних комисија свој рад ће базирати на отркивању узрока нагле промене правца лета, али и на потрази за одговором зашто се посада није катапултирала из летелице која се стрмоглаво кретала ка тлу. За овај део истраге кључну улогу има видео снимак, који су са земље направили очевици удеса.
Прве процене говоре да је супергалеб имао за сада непозанти проблем са мотором и то у деликатном тренутку заокрета летелице.
Под лупом комисија биће и околности на основу којих су пилоти донели одлуку да не напусте летелицу упркос обрушавању. Није искључена ни могућност да су Ћулибрк и Пандуровић до последњег тренутка покушавали да “изваде” авион, али и да избегну насељене делове села.