Србин у Јоханесбургу је убијен иако је био у БЛИНДИРАНОМ АУТУ: Могао да избегне СМРТ, а ево шта је ПОШЛО ПО ЗЛУ
Србин Иван Ђорђевић (59) убијен је у сачекуши у стамбеном комплексу Хигбури у Браинсону код Јоханезбурга док је излазио из блиндираног возила, а нападачи су побегли. Овим нападом наставила се серија убистава у којима је за годину дана убијено шесторо Срба!
Према писању локалних медија, очевици су испричали да су мушкарцу који је излазио из свог аутомобила, пришла двојица маскираних нападача, која су га пратила и пуцала на њега из аутоматских пушака Р4.
Стручњак за безбедност Илија Животић поводом овог злочина каже да за овај случај катактеристично то што је Ђорђевић страдао и поред тога што је био у блиндираном возилу.
СРПСКИ РАТ ДО ИСТРЕБЉЕЊА У ЈОХАНЕСБУРГУ! Иван преживео један атентат, а сад је изрешетан у блиндираном возилу!
ЈОШ ЈЕДНО УБИСТВО СРБИНА У ЈУЖНОАФРИЧКОЈ РЕПУБЛИЦИ Изрешетан испред куће, спаљено му возило, нападачи У БЕКСТВУ!
Испалили ПЕТНАЕСТ ХИТАЦА док је писао СМС: СРБИН ИЗРЕШЕТАН у Јоханесбургу био САРАДНИК АРКАНОВИХ УБИЦА?!
- Ова ситуација показује да није само довољно имати блиндирани аутомобил да би сте се заштитили када вам је живот у опасности. Као што тенк у рату не значи ништа без пешадије тако и блиндирани аутомобил без наоружане пратње има често само плацебо ефекат, објашњава Животић.
Он наводи да такође није довољно купити блиндирани аутомобил, и да је потребна адекватна обука за његово вожење и коришћење.
- Имали смо масу случајева у Србији када су се таква возила превртала и изазивала сударе јер људи који су управљали њима нису знали како да их возе. Таква возила захтевају посебну обуку, јер се са њима другачији улази у кривину, другачије се савладавају успони, косине и низбрдице а све услед тежине која је 2-3 пута већа од фабричког модела - додаје експерт за безбедност.
Такође на специјалним курсевима се учи како се блиндирано возило може искористити за бекство. Конкретно у овом случају, возач је имао довољно места да силом коју би његов аутомобил имао услед тежине одгура возило са нападачима. Чак и да су они користили панцирну муницију било би им изузетно тешко да групишу поготке и пробију блиндирано стакло, каже Животић.
Он истиче да је битан фактор и степен заштите возила. По њему, постоје ниски нивои заштите где су само стакла другачија. Та возила су предвиђена за регије где су чести нереди на улицама или пљачке на семафорима, и она пружају заштиту од пиштољске муниције, а такоже су отпорна на ударце бејзбол палицом.
КРВАВЕ УЛИЦЕ Јоханесбурга! Још један Србин упуцан у ЖЕСТОКОМ ВАТРЕНОМ ОБРАЧУНУ?!
Дечак пронашао сакривену дедину ДИМНУ БОМБУ и сам је активирао, УМАЛО ОСТАО БЕЗ ПРСТИЈУ... Бака ПРЕДОСЕТИЛА НЕСРЕЋУ!
Од чега је умрла беба у Пожаревцу?! Сумњало се на МИШОМОР, а сада је дошло до ПРЕОКРЕТА
- Најскупља заштита налази се у најлуксузнијим возилима што ова Е класа са снимка није. То су Ауди А8, BMW 7 и Мерцедес С класе од лимузина. Такође тренутно постоји више од стотину компанија које се баве блиндирањем возила. Квалитет наравно није свуда исти. Неко користи старије материјале који су доста тешки чиме се спуштају перформансе возила, имају краћи век трајања и дају нижу цену.
Мерцедес конкретно је познат као компанија која има одличан ниво заштите када се возило блиндира фабрички. Прославили су се приликом напада на грузијског лидера Еуарда Шеварнадзеа 1998 када је у његову С класу испаљено више десетина метака и 2 гранате из ручног бацача од којих је једна директно погодиила возило а он је преживео, наводи Животић.