ЈКП ГСП „Београд“ доделио прикупљена средства Геронтолошком центру Бежанијска коса
У просторијама Дома „Бежанијска коса“, који послује у оквиру Геронтолошког центра Београд, извршена је примопредаја средстава које је ЈКП ГСП „Београд“ прикупио за ову установу.
Прикупљена средства директору Геронтолошког центра, Сузани Мишић, уручио је Жељко Милковић директор градског превозника.
Свечаност примопредаје средстава отворила је Сузана Мишић која се захвалила директору градског саобраћајног предузећа Жељку Милковићу и његовим сарадницима који су организовали цео догађај али и свим компанијама, организацијама и људима добре воље који су учествовали у прикупљању гардеробе и пластичних чепова.
ЈКП ГСП "Београд" добитник почасног назива "Амбасадор алтернативних горива 2016."
- Важно је да се подсетимо основних људских тековина а то је љубав и брига према човеку и то је разлог што сам посебно захвална градском саобраћајном предузећу које је помогло да се осетимо добро и да знамо да неко мисли на нас и да неко о нама брине, изјавила је директорка Центра Сузана Мишић.
Присутнима се обратио и Жељко Милковић, директор градског превозника, који је изјавио да је ово прелеп тренутак за све запослене у градском саобраћајном предузећу који су овим гестом показали срчаност и хуманост према најстаријим сугарађанима којима је помоћ преко потребна.
На крају свечаности учесницима акције додељене су захвалнице.
Сарадња ГСП и Дома „Бежанијска коса“ успостављена је почетком октобра када се ова позната установа за бригу о старим лицима обратила градском превознику са молбом за помоћ у виду укључивања у Акцију прикупљања чепова са пластичних флаша, као и Акцију прикупљања половне одеће.
С обзиром на то да се у ЈКП ГСП „Београд“ традиционално успешно реализују хуманитарне акције, на молбу Геронтолошког центра је позитивно одговорено и одмах се приступило конкретним активностима.
ВОЗАЧИ ГСП-а ВИШЕ НИКАДА НЕЋЕ БИТИ ИСТИ: Очекују их велике промене, које ће путници ОБОЖАВАТИ
Резултат позитивног приступа у овом случају је велики број прикупљених пластичних чепова, преко 10000, и знатне количине половне одеће.
Овим је градски превозник још једном, у пракси, потврдио своје јасно опредељење друштвено одговорне компаније, односно чињеницу да у континуитету учествује у свим акцијама које могу допринети квалитетнијем животу Београђана.