КАМПАЊА ПРОТИВ ТЕЛЕКОМА! Огромна нервоза Јунајтед групе: Шолак хистеричан због својих дугова и губитака
Политичко-медијска хоботница Драгана Шолака, задужена за преко 5 милијарди евра и са губицима од најмање 75 милиона евра, злоупотребљава медије у свом власништву за бесомучне нападе на конкурентски Телеком Србија и Владимира Лучића, који их на сваком кораку жестоко побеђују.
Глоса Кредитна агенција "Муди" променила оцену Шолаковог бизниса са стабилних на негативне изгледе, уз упозорење да има слабу ликвидност и да јој дугови стижу на наплату.
ВУЧИЋ СА ДЕЛЕГАЦИЈОМ ФРАНЦУСКОГ СЕНАТА: "Улога Француске у региону је од изузетног значаја" (ФОТО)
"ПОБЕЂЕН РЕЖИМ КОЈИ ЈЕ СИМБОЛИЗОВАО КРИМИНАЛ И КОРУПЦИЈУ" Јаков Милатовић открио да ли ће Црна Гора повући признање Косова
"ИЗВЕСТИО САМ ПРЕДСЕДНИКА ДА ЈЕ КОНКУРС УСПЕО" Министар одбране најавио велику међународну војну вежбу у јуну
Највеће светске банке и кредитне агенције, као и најугледнији медији у ЕУ, у претходном периоду су утврдили да се Јунајтед група налази у тешкој финансијској дубиози, али да се компанији Драгана Шолака тек спрема најцрње!
Извештај највеће светске инвестиционе банке ЈП Морган недавно је потврдио оно што Шолак покушава да сакрије од јавности "као змија ноге" - акумулирани дуг Јунајтед групе износи астрономских 5,4 милијарде евра и стално расте!
А без престанка расту и пословни губици Јунајтед групе, који према последњим подацима износе најмање 75 милиона евра, што је за читавих 25 одсто више него 2019. године!
Управо у крајње невеселим подацима о пословању Јунајтед групе треба тражити бар део одговора на питање зашто медији у њеном власништву Н1 и Нова С ових недеља воде бесомучну хистеричну кампању против Шолакове директне тржишне конкуренције - компаније Телеком Србија.
Из дана у дан, од јутра до вечери, телевизије и портали Нова С и Н1 нападају Телеком ширећи дезинформације, најгрубље неистине, па чак и увреде, уз кршење свих етичких стандарда новинарства. А ови лажни "професионални и објективни" медији то раде по диктату својих власника из Јунајтед групе и Драгана Шолака, који су жестоко нервозни и фрустрирани јер их конкурентски Телеком и генерални директор Владимир Лучић побеђују на сваком кораку.
А на каквим мукама је заправо Јунајтед група?
Политичко-медијска хоботница са централама у Луксембургу и Амстердаму и њен газда Шолак постали су велика тема у међународним финансијским круговима због нагомиланих дуговања, губитака и могућег банкрота у који срљају.
Овом темом се у последње време активно баве и најугледнији пословни медији у Грчкој.
“Аналитичко одељење ЈП Морган за Европу процењује да консолидовани дуг Јунајтед групе тренутно износи 5,4 милијарде евра, а од тога је задужење са променљивом каматном стопом читавих 1,5 милијарду евра. С обзиром на то да европске каматне стопе, односно Еурибор, без престанка расту, тако ће ове године да расте и задуженост Јунајтед групе”, објавио је портал Money Review, који је део најстарије грчке медијске куће Катимерини.
Аналитичари у Грчкој истичу да је Шолакова компанија “високо оптерећена дуговима”, као и да су “обвезнице Јунајтед групе пале на најнижи ниво, што указује да тренутно није у стању да измирује своја задужења”.
Али ту није крај Шолаковим мукама, далеко од тога.
Према изворима словеначког Финанса, укупан пословни губитак Јунајтед групе, према последњим доступним подацима, које Шолак упорно крије од јавности, износи око 75 милиона евра. У односу на 2019. годину, када је укупни губитак Јунајтед групе износио 59,7 милиона еура, реч је о повећању дефицита за 25 одсто!
једна од три највеће рејтинг агенције на свету Муди (Moody’s) смањила кредитни рејтинг компанији “Адриа Мидцо”, која је оснивач компаније Јунајтед Медија у чијем су власништву ТВ канали Н1, Нова и Спортклуб.
"Муди" је променио кредитну оцену Шолаковој компанији "са стабилних на негативне изгледе", објавили су Блумберг и Финанс, а потпредседник те кредитне агенције Агустин Алберти званично је изјавио да бизнис Драгана Шолака "има слабу ликвидност у последњих 12 месеци и мораће да се позабави дугом који стиже на наплату 2024. и 2025. године".
Владимир Лучић: На страни Телекома истина и резултати
Одговарајући на питања ТВ Прва о најновијим нападима медија у власништву Јунајтед групе против Телекома Србија, генерални директор Владимир Лучић је подсетио да та кампања "траје ево већ пету годину, а ових дана су је практично само наставили, у сусрет гласању Европског парламента о извештају о Србији".
- Та кампања је потпуно супротна европској пракси и стандардима, као и етичким кодексима који забрањују коришћење медија чији сте власник за обрачун са конкуренцијом. Ми тиме нећемо да се бавимо. На страни Телекома су истина, аргументи и резултати. Телеком има никада веће приходе, из године у годину расте нам профит, стално нам расте број корисника, чврсто смо на првом месту у Србији, излазимо на тржишта Западне Европе, милијарде дајемо држави и грађанима преко дивиденди - поручио је Владимир Лучић.