НАТО ПИЛОТ ПРИЗНАО ДА СУ ИХ ТЕРАЛИ ДА ГАЂАЈУ ВЕРСКЕ ОБЈЕКТЕ! Шљиванчанин: Било им је битно да гину Срби, зато су и циљали цивилне мете
Шјиванчанин каже да је ово сведочење америчког пилота заправо признање да је НАТО током бомбардовања радио погрешне ствари.
Пуковник ЈНА у пензији Веселин Шљиванчанин реаговао је на петочасовни интервју официра за оружане системе, пуковника Мајка Петрука, који је открио да је НАТО за прва три дана бомбардовања Југославије уништио најбитније мете, а да је све након тога било "да се Србима очита лекција". Шљиванчанин наводи да је ово заправо признање да је НАТО радио погрешне ствари!
НАТО ПУКОВНИК ПРИЗНАО: Намерно гађани цивилни циљеви 1999. године да се Србима очита лекција
"НА СТОЛУ, КАО ШТО ВИДИТЕ, НЕМА НИЧЕГА" Вучић објавио фотографију са састанка са Додиком (ФОТО)
"СРБИЈА НИЈЕ НИКОГА НАПАЛА, САМО ЈЕДНО ТРАЖИМО" Вучић јасно истакао: Имам питање за све представнике који долазе у Београд... (ВИДЕО)
Пилот Америчког ратног ваздухопловства пуковник Мајк Петрука, који је као официр за оружане системе (WSO) током агресије НАТО на Југославију 1999. имао десетине борбених летова на вишенаменском борбеном авиону Ф-15Е, открио је у подкасту до сада непознате детаље о својим мисијама, од којих су можда најинтересантније грешке током борбених дејстава и намерно циљање цивилних циљева као што је био мост у Грделичкој клисури. Он критикује Веслија Кларка за неразумевање борбене авијације, али и тврди да је одбио да гађа две православне цркве у спрским селима!
Шјиванчанин каже за Курир да је ово сведочење америчког пилота заправо признање да је НАТО током бомбардовања радио погрешне ствари:
- Он је потврдио наше чињенице, што је знак да ми нисмо ништа лагали. Из овога закључујем да су они били неувежбани, посебно авијација, јер их је било из различитих земаља, ишли су тако, па шта погоде погоде. Они су успели да својим ракетама у тој агресији погоде наше стационарне објекте, аеродроме, војне магацине, знали су тајне координате, али су доста тога радили из свог непоштовања и што их није било брига, гађајући цивиле циљеве само да би испразнили своје оружје. Овај човек признаје да су их терали да гађају верске објекте, што је једна велика срамота - истиче саговорник Курира и додаје:
- Мило ми је што он признаје своје грешке, али се рецимо брани кад је воз у питању. Као што је он одбио да гађа цркве, могао је да одбије да гађа и воз! Они су напали малу земљу, која је била под санцкијама, није куповала модерну технику, а они су са најсавременијом опремом гађали са циљем да нас униште. Било им је битно да гину Срби, те да су зато и циљали цивилне мете.
Подкаст "10 перцент труе - Талес фром the цоцкпит" који се бави темама војног ваздухопловства у последње три недеље емитовао је кроз петочасовни интервју са Петруком више детаља о борбеној употреби америчког ратног ваздухопловства и других НАТО земаља изнад Југославије 1999. него други извори за претходне 24 године, пише портал "Tangosix.rs".
Петрука, чије је позивно име Старбејби, прича да је у тој операцији НАТО названој "Allied Форце", преко 100 најбитнијих мета уништено за прва три дана и да је све након тога, када је реч о избору војних или цивилних циљева, практично било натезање и импровизација која је више имала за циљ да одржи моменат кампање и њено трајање ради остваривање политичког циља, односно како би се "Србима очитала лекција", него што је било потребе за уништавањем Војске Југославије.
Констатује да је Весли Кларк био армијски официри и индиректно га критикује за неразумевање борбене употребе авијације. Каже да су циљеве који су били бирани након војно оправданих звали "CNN циљевима", да су за њих намерно коришцене "глупе" Мк-82 бомбе.
Петрука детаљно реконструише дејство авиона Ф-15Е на железнички мост у Грделичкој клисури приликом којег је погођен путнички воз када је погинуло најмање 13 цивила и тврди да је то била грешка. Каже да он лично није учествовао у овој мисији али констатује да воз није био мета, већ је примарна мисија било уништење моста са две вођене ракете.
Петрука тврди да официр за оружане системе није могао да види воз који прилази нити да скрене бомбу све и да је видео воз на време будући да би у тој фази близине пред удар трајекторија бомбе остала иста све и када би се извршило највеће могуће командовање промене њеног нападног угла.
Убеђен је да је планирање мисије криво, да је требало само погледати ред вожње воза и да је управо из тог разлога дејство на мост у Новом Саду изведено у 3 ујутру због минималног саобраћаја.