НОВА СРАМОТА Јунајтед Групе и њених медија: Н1 лаже народ!
Филм против Телекома класичан је пример “црне пропаганде” и препун је неистина, фалсификата, манипулација, лицемерја, са циљем да се обмане јавност.
Српска јавност могла је ових дана да сведочи још једном најбруталнијем кршењу свих принципа етичког извештавања у програму Н1, а све под омиљеном маском газде Шолака и његових упосленика званом "јавни интерес" док у исто време за свој лични ћеф купује луксузне виле и фудбалске клубове широм Европе и света. Скривени иза фамозног "интереса јавности" и "објективног информисања", свом снагом су се обрушили на омиљену мету, компанију Телеком Србија, која је тржишни конкурент власника Н1, Јунајтед Групе, и њеног првог човека Шолака.
ТВ Н1 је, уз директну инволвираност Јунајтед Групе, направила пропагандни филм у трајању од читава два сата против Телекома Србија, који се емитује из два дела у ударном вечерњем термину.
НИ МАЊЕ НИ ВИШЕ, НЕГО "ЕСТРАДА" Брнабић: Удружење Србија против насиља регистровано на адреси угоститељског објекта у Шапцу!
Нова сазнања медија о руској афери газде Јунајтед групе
ИСТРАЖУЈЕМО! Зашто је газда Шолак толико љут на Телеком и Лучића: Ко има Премијер лигу - тај побеђује!
У претходних неколико година, медији у саставу Шолакове групације објавили су укупно више од 4.000 негативних прилога о Телекому! Ова ужасна кампања против тржишне конкуренције - каква у западним друштвима није могућа без плаћања огромних казни, реакције регулаторних тела и на крају банкрота таквих медија - добила је сада свој нови облик у виду "документарног филма".
Шолакови службеници и даље скривају везу са Волфрамом Куонијем, против којег се воде истраге у три државе Запада због прања новца и сарадње са Кремљом.
Као што лажу народ у Србији и међународну јавност да имају било какве везе са залагањем за јавно добро и да се баве професионалним новинарством, ТВ Н1 и њени власници и у овом пропагандном уратку бавили су се својим омиљеним дисциплинама - неистине, манипулисања, фалсификати.
То иде дотле да су неки од њихових саговорника "експерата" говорили да је Телеком Србија јавно предузеће и да има обавезе као јавно предузеће - иако је од свог оснивања 1997. акционарско друштво, што је ноторна чињеница.
Онда пример "истраживачког новинара" који говори искључиво о Телекому, док се не само овом приликом већ никада у животу није бавио офшор фирмама Драгана Шолака и пребацивањем пара грађана Србије на адресе Јунајтед Групе у иностранству.
Шта тек рећи за лицемере који као пример страшне медијске кампање наводе прилоге у неким медијима о Шолаку, а праве се блесави на поменутих преко 4.000 негативних објава против Телекома у медијима Јунајтед Групе, укључујући Н1 за који говоре.
То што свог газду милијардера представљају као легитимног бизнисмена и филантропа, из све снаге бранећи га од епитета "тајкун", у исто време је и тужно и смешно.
Лучић: Губе јер не улажу у квалитет, већ у силу
Генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић оценио је да се Јунајтед Група никако није снашла у борби против нове стратегије компаније коју предводи.
- Прво су против нас водили медијске кампање, које су прерасле у медијско-политичке, па су онда уз то постале и лобистичке. На почетку су били фокусирани на Србију, а сада нас нападају и у нашој земљи и у региону и по читавом свету, од Брисела до Вашингтона, притом су потпуно престали да бирају средства. Али, у том рату губе. А губе јер, уместо да се боре тако што ће корисницима давати боље услуге и бољу понуду, па да нас победе квалитетом, они су хтели буквално силом да нас зауставе у развоју. То је осуђено на неуспех, јер на тржишту побеђује само квалитет, ко има боље идеје, боље услуге и бољу понуду корисницима - објаснио је Владимир Лучић ових дана у интервјуу за РТВ Панчево.
У поменутом "документарцу", а заправо филму који по свим елементима спада у жанр такозване црне пропаганде, заступљени су и примери суптилнијих манипулација, где њихови аутори износе ноторне неистине, али за које обични гледалац не може да зна.
У то спада тврдња да је Телеком Србија својевремено купио кабловског оператора Коперникус са 50.000 корисника, а бар у Јунајтед Групи одлично знају за праксу тих некадашњих мањих провајдера да у званичним папирима намерно умањују број корисника како би што мање плаћали порезе држави и накнаде ТВ каналима. Коперникус је заправо имао реалних око 200.000 корисника, а износ новца за који је купљен се "вратио" Телекому за мање од три године!
Још једна манипулација из репертоара Н1 и њихових саговорника: у овом пропагандном филму потпредседница Јунајтед Групе Драгица Пилиповић опширно је говорила о куповини пословне зграде од фирме Дајрект Медија у Београду за скоро пет милиона евра, тврдећи да је то чист тржишни посао - госпођа је том приликом "заборавила" да напомене да је у том послу учествовао Волфрам Куони, заједно са Драганом Шолаком, против којег се у Швајцарској, Лихтенштајну и Немачкој воде истраге због криминалних радњи, прања новца и сарадње са Кремљом! Штавише, компаније чије је Куони званично овлашћено лице дан данас се воде као власници не једне, већ чак две луксузне зграде у Београду, у којима су СББ и друге фирме из састава Јунајтед Групе.
Госпођи Пилиповић свакако није пало на памет да објасни начин на који је Јунајтед Група уопште купила Дајрект Медију - преко бившег бугарског шпијуна Красимира Георгева, коме је поменути Волфрам Куони, у родној Швајцарској познат као "банкар Кремља", за ту услугу дао читавих 8,2 милиона евра!
Немају осећаја за срамоту ни Н1 ни Јунајтед Група. Уплели су се у паучину интрига, лажи и манипулација, коју су сами изаткали, и сада све и да хоће из ње не знају да се искобељају.