ОДГОВОР НА ХАЈКУ: Владимир Лучић, први човек Телекома, после куповине права на Премијер лигу "Шолак ме неће ни уплашити ни зауставити"
Позивам све грађане да постану наши корисници, да уживају у најбољем спорту на свету и најбржем оптичком интернету
Телеком постаје лидер у региону, у свих шест земаља од Триглава до Ђевђелије.
Брутална медијска кампања коју конкуренција води против Телекома заправо потврђује да је куповина права на Премијер лигу одличан пословни потез.
ВЛАДАНКА МАЛОВИЋ РЕАГОВАЛА НА ТЕКСТ "КРИКА": Лепо је да се види поново одакле ветар дува!
"ОДЛУЧИЛИ СМО - НАШ ЦИЉ ЈЕ ЕУ, АЛИ ЈЕ И КИНА ВАЖАН ПАРТНЕР" Председник Вучић дао интервју угледном немачком дневнику
АРНО ГУЈОН НАЈАВИО НОВЕ ПРОЈЕКТЕ "Срби у дијаспори веома важан ресурс за државу"
Конкуренција, злоупотребом медија у свом власништву, покушава да нас дисциплинује, али медијске кампање и манипулације неће уплашити ни Телеком ни мене лично, поручио је генерални директор српског телекомуникационог гиганта Владимир Лучић.
Као бомба је ових дана одјекнула вест да је ТВ Арена Спорт у власништву Телекома Србија добила ексклузивна права на емитовање утакмица енглеске Премијер лиге за простор бивше Југославије.
У свом првом медијском наступу тим поводом, гостујући на ТВ Прва, Владимир Лучић је истакао да компанија на чијем је челу дефинитивно постаје лидер у региону.
- Куповина права на ТВ преносе утакмица најпопуларније фудбалске лиге на свету је одличан пословни потез, који ће се Телекому вишеструко исплатити кроз значајно повећање броја корисника и маркетиншких прихода. На каналима Арена Спорта љубитељи фудбала сада могу да ексклузивно прате Лигу шампиона, Лигу Европе, енглеску Премијер лигу, шпанску Примеру, италијански Калчо, француску Лигу 1, а ту је наравно и кошаркашка НБА лига. Најбољи спорт на свету је сада на једном месту, на Арени! - нагласио је Лучић.
Ексклузивни спортски садржаји и снажна улагања у производњу ТВ серија, уз развој супербрзог оптичког интернета, позиционираће Телеком као лидера "од Триглава до Ђевђелије", односно и у Србији и у свих шест земаља бивше Југославије.
- За разлику од раније праксе наше конкуренције, Арена ће преносити буквално све утакмице Премијер лиге, и то по уговору наредних шест година. Дакле, све до 2028, када ће бити нови конкурентни тендер, ми смо се позиционирали као најјачи регионални играч, од Македоније до Словеније, а корисницима, старим и новим, преостаје само да уживају у најбољим медијским садржајима - поручио је први човек Телекома.
Владимир Лучић је објаснио да по одредбама врло стриктног уговора о поверљивости са Премијер лигом он просто не може да говори о износу који је плаћен за права на пренос утакмица, али се осврнуо на понашање конкуренције у том случају.
Подсетимо, утакмице ПЛ до сада је преносио Спорт клуб у власништву Јунајтед групе, коју предводи контроверзни тајкун Драган Шолак. Информативни медији које Шолак контролише, пре свих Н1 и Нова, ових дана су до кулминације довели жестоку кампању против Телекома.
- Брутални напади наше пословне конкуренције којима смо изложени, у покушајима да нас медијски дисциплинује, заправо потврђују колико је куповина права на Премијер лигу била добар пословни потез! Откад је Телеком пре три године кренуо прво да се стабилизује, па да напредује и бележи све веће успехе, конкуренција злоупотребљава свој доминантни положај на тржишту и медије у свом власништву водећи бруталне кампање. Али то ни Телеком ни мене лично неће ни уплашити ни зауставити - нагласио је Владимир Лучић.
Како је додао, рационална пословна стратегија Телекома покушава да се политизује, што је потпуна бесмислица.
- Замислите, стигло се дотле да конкуренција без блама тврди да се Премијер лига ставила у службу државе Србије, председника Вучића и Телекома. Само замислите такву бесмислицу! Нама је у пословној стратегији кључно да развијамо спортске канале и у Србији и на регионалном нивоу, а причати да је "удар на демократију" то што ће се на простору бивше Југославије спортски садржаји емитовати на Арени, а не на Спорт клубу, то је ординарна будалаштина - закључио је Лучић.
Телекому ни динар из буџета, вредност компаније 4 милијарде
- Телеком Србија од свог оснивања послује искључиво од продаје својих услуга на конкурентном тржишту, дакле не добијамо ни динар буџетских субвенција, односно како се то каже "новца грађана", нити ћемо добијати, био је јасан Лучић. Он је уједно изнео податке о пословним успесима ове компаније, на пример, од 2023. године тржишна вредност Телекома Србија биће већа од четири милијарде евра!
- Бележимо одличан тренд раста прихода и профитабилности. Прошле године имали смо дупло већи профит него 2019, а ове године, 2021, имаћемо бар дупло већи профит него прошле. Самим тим и акционари ће добити двоструко веће дивиденде, наредних година ћемо исплаћивати дивиденде у укупној вредности од преко 100 милиона евра - најавио је први човек Телекома Србија.