ВЕСИЋ: Ђилас изнео низ лажи у вези са "Мерцедесом"
Весић је рекао да је Ђилас изнео низ лажи у вези са Мерцедесом и да је чак рекао и да се нада да Фолксваген неће доћи у Србију.
Лажи које је данас Драган Ђилас изнео у вези са "Мерцедесом" и њиховим пословањем у Србији само су наставак његове политике којом он упорно тера стране инвеститоре из Србије, изјавио је данас члан Председништва СНС Горан Весић.
Он је тако реаговао на изјаву председника Странке слободе и правде Драгана Ђиласа који је рекао да набавка аутобуса за ГСП "Београд" из Кине и Турске говори да је "Мерцедес" отишао из Србије.
- Чињеница да је Град Београд купио управо соло аутобусе, а да они нису Мерцедесови из Икарбуса дефинитивно значи да је Мерцедес напустио ову државу - изјавио је Ђилас.
Весић је рекао да је Ђилас изнео низ лажи у вези са Мерцедесом и да је чак рекао и да се нада да Фолксваген неће доћи у Србију.
Грађани Шапца плаћају милионске одштете за незаконите отказе које су Зеленовић и његови саборци давали поштеним радницима
"Време је да науче како се понаша у друштву": Одборници СНС-а донели поклоне за опозицију (ФОТО)
БРУКА У РАШКОЈ Карађорђе ратни злочинац?! Неко мора ХИТНО да реагује на Санелину провокацију!
- Од када је Александар Вучић био премијер, па председник у Србији је отворено око 200 нових фабрика од чега је он лично отворио око стотину - рекао је Весић и додао да у тим фабрикама ради око 200.000 људи.
Весић је рекао да Ђилас стално покушава да уплаши инвеститоре и да је чак претио инвеститору из кинеске компаније "Зи Ђин" која је изабрана за стратешког партнера за РТБ Бор.
- Стално покушава да отера стране компаније јер очигледно је његова политика што горе то боље, што горе за грађане Србије то боље за њега. Притом, он не нуди посао радницима који ће да остану без посла у тим фабрикама које ће он да затвори већ мисли да они треба да буду без посла како би њему било добро и то нешто што је страшно - рекао је Весић.
Он је рекао да је Ђилас док је био на власти упропастио "Икарбус".
- Ми смо, за разлику од њега, успели да пронађемо стратешког партнера за Икарбус, а то је кинеска компанија ''Јин Лонг'' која ће у Икарбусу не само наставити производњу аутобуса које је до сада Икарбус производио, а то су дизел аутобуси, већ ће почети да производи и електричне аутобусе и направиће фабрику за електричне батерије која ће повећати извоз Србије јер ће се извозити широм Европе - појаснио је Весић.
Како је додао, садашња власт је пронашла стратешког партнера који ће у "Икарбусу" обезбедити нова радна места.
- Његова прича да је купио 157 аутобуса од Икарбуса, а ми само 90 могу да га обавестим да смо до сада купили 90, али смо уговорили куповину још 100 обичних аутобуса и 30 електричних аутобуса - рекао је Весић.
Додао је да ће Град наставити да купује електричне аутобусе управо из "Икарбуса" јер је план да се, осим поменутих 30, у наредних неколико година набави још додатних 50 електричних аутобуса.
"РУЖА УСТАША" ПИСАЛА ВУЧИЋУ И АНИ БРНАБИЋ: Хтела да протерује Србе, а сад ТРАЖИ СРПСКЕ ГЛАВЕ!
ЈЕЛ ИМА НЕКО ДА ГА ПРЕГЛЕДА? Угљанин се налупетао, па остао жив: Стефан Немања је већи злочинац од Младића!
Теолог о председнику општине Параћин: Саша Пауновић пропагирао секте!
- Мислим да је много боље да Икарбус производи аутобусе који могу да се извозе јер је то права политика. То показује разлику између наше и његове полиитке. У његовом поимању економије, Икарбус треба да тавори, да производи ту и тамо понеки аутобус за Београд, а у нашем разумевању економије Икарбус треба да буде европска компанија која ће производити и за Београд и извозити аутобусе - рекао је Весић.
Навео је да је смешно да Ђилас напада одлуку Града да купи 244 аутобуса од турске компаније "БМЦ" и кинеске компаније "Хигер" јер ће, укључујући и аутобусе који ће бити набављени од "Икарбуса”, у Београду до септембра следеће године бити 374 нових аутобуса.
- Када је Ђилас куповао соларисове аутобусе, задуживао је Град Београд по каматној стопи од 4,87 одсто узевши од ЕБРД-а кредит од 65 милиона евра , а ми смо сада, када смо за набавку аутобуса узели кредит од 35 милиона евра задужили се по каматној стопи од 1,59. Разлика између нашег и његовог задужења је више од три одсто, тачније 3,2 одсто - закључио је Весић.