Ђилас дао 400 милиона евра за мост на Ади, а Хрвати за исте паре направили дупло већи мост преко мора
Која је разлика, како су Хрвати добили мост дужине 2.440 метара, а ми само 929 метара за скоро исти износ?
У Хрватској је обележен завршетак Пељешког моста који се сврстава у највеће грађевине тог типа изграђене у Европи у 21. веку. Копно је након 300 година спојено, а укупна дужина моста износи 2.440 метара.
Хрвати су све то урадили за 420,3 милиона евра. Како је Србија онда за време власти Драгана Ђиласа дала више од 400 милиона евра за свега 929 метара? За мост који није дужине ни километар.
Која је разлика, како су Хрвати добили мост дужине 2.440 метара, а ми само 929 метара за скоро исти износ?
Пељешки мост је интегралне хибридне конструкције са 13 распона, од којих је пет главних дужине 285 метара, шест централно армираних бетонских пилона висине 33 метра као и две траке заједно са зауставном траком која ће служити за одржавања моста. Укупна вредност пројекта процењивана је на 420,3 милиона евра и укључује изградњу моста, приступних путева и обилазнице Стона.
Главна дика и понос Драгана Ђиласа јесте пројекат који је више него преплаћени Мост на Ади. Наиме, Србија је дала за тај мост више од 400 милиона евра, а добила је мост дужине 929 метара, висине 200 метара и 1 пилон и ништа више. Бивши градоначелник Београда Драган Ђилас свакако ће у народу остати познат по томе што је беспотребно бацио много новца на изградњу Моста на Ади. Папрених 400 милиона евра, а за тај новац Хрвати су успели да направе много већи мост, а чак је и навећи мост на свету коштао мање него наш.
Тако је на пример, највиши друмски мост на свету "Владуц де Millau" у Француској, који је дуг чак 2,5 километра коштао 400 милиона евра, а и овај хрватски од 2.440 метара коштао је 420,3 милиона са свим саобраћајницама.
Ђилас је узимао и кредите за мост који није ни довршио до краја, већ је оставио да га следећа власт исплати и заврши. С таквим разбацивање градског новца, није ни чудо што је одласком са власти Београд оставио у дуговима.