Деманти на наводе из текста "Угрожена безбедност грађана Шапца: Зеленовићеви и Петровићеви аутобуси возе без возног реда и са необезбеђенин гасних станица"
Власник предузећа "ДУГА" д.о.о. Божидар Кондић се огласио поводом текста "Угрожена безбедност грађана Шапца: Зеленовићеви и Петровићеви аутобуси возе без возног реда и са необезбеђенин гасних станица", а његов одговор преносимо у целости и без измена:
- Није тачно да аутобуси возе без возног реда. Нов концепт јавног превоза уведен је у фебруару, а 1. јуна стартовале су три нове градске линије. Саобраћај се тренутно одвија по летњем режиму вожње због епидемиолоске безбедности, а истовремено, ђаци су на распусту. Од 1. септембра јавни превоз креће у пуном капацитету.
ЗА БОЉУ И ЛЕПШУ ЗВЕЗДАРУ! СНС Звездара објавила предизборни спот! (ФОТО/ВИДЕО)
Уз Александра Пајића Шабац постаје град европске перспективе: Боља и здравија будућност за нашу децу, без обмана и лажи Зеленовића и Петровића
ШТА СТАРОМ ЧОВЕКУ ТРЕБА? Објављен најновији спот листе "Александар Вучић - За нашу децу" (ВИДЕО)
- Није тачно да су аутобуси власништво Града или Душана Петровића и Небојше Зеленовића јер су то аутобуси предузећа "ДУГА" д.о.о. Петловача, а ја сам власник ДУГЕ и одговорно тврдим да град Шабац није уложио ниједан динар. То значи да није тачна тврдња портала Србија Данас да је град Шабац уложио 30 милиона евра.
- Ради истинитог информисања јавности, износ од 26 милиона евра је укупна вредност посла за уговорени период од седам година. То значи да је према финансијској анализи коју је Град законски био обавезан да уради, укупан приход који ја, као превозник, могу да остварим за период од седам година 26 милиона евра, а укупан расход око 22 милиона евра. све се може проверити у документу који је одобрила Комисија за јавно-приватно партнерство, а која је републички, а не локални орган.
- Није тачно да ДУГА има 16 вец 129 запослених. Сву тразену документацију ДУГА је доставила на тендеру. ДУГА је настала пре 34 године, а ја лично, бавим се превозом 41 годину. Све услове које је Град прописао, ДУГА је више него испунила.
- Аутобуси су купљени у Норвешкој и прешли су од 100.000 до 350.000 километара. Сви аутобуси су на гас и Шабац једини у Србији има еколошки јавни превоз.
- Није тачно да аутобуси возе са необезбеђених гасних станица јер се пуњење аутобуса обавља преко сертификовне фирме са гасне платформе, у складу са свим законским и безбедносним процедурама. То је иначе стандардна процедура за такву врсту енергента и апсолумо не постоји никакав ризик за безбедност грађана.
- Није тачно да је Бошку и осталима, како непознати аутор текста тврди, најважнија зарада јер је цена превоза најнижа, односно вожња од 1 до 6 километера кошта 70 динара. При том, град Шабац не даје ни динар субвенције. Истине ради, ради, ја сам члан Српске напредне странке (СНС) више од пет година и због те чињенице, признајем, био сам убеђен да нећу добити посао са Градском управом града Шапца. Зато сам конкурисао у још три града у Србији.
- Када је реч о реклами на аутобусима, ДУГА то чини искључиво из комерцијалних разлога. Дакле, не само Зеленовић, већ свако ко плати може да се рекламира на ДУГИНИМ аутобусима. Јасно је да текст "Угрожена безбедност градана Шапца: Зеленовићеви и Петровћеви аутобуси возе без возног реда и са необезбеђених гасних станица", непознатог аутора, објављен на порталу Србија Данас, обилује материјалним грешкама које су, према мојој слободној процени, резултат зле намере и жеље да се грађани Шапца доведу а заблуду.
Вулин чврсто стоји уз политику председника Вучића: "Покрет социјалиста је велика снага и подршка СНС-у"
НОВА ПРОВОКАЦИЈА ЛИДЕРА СДА: Угљанин тражи статус покрајине за Санџак
НАЈВЕЋИ СКУП НАПРЕДЊАКА ПРЕД ИЗБОРЕ: Завршна конвенција СНС у Нишу 18. јуна
СВЕ ШТО РАДИМО ЈЕ ЗБОГ БУДУЋНОСТИ НАШЕ ДЕЦЕ: Нови предизборни спот СНС (ВИДЕО)
Небојша Стефановић посестио домаћинство у Јакову: Нудимо подршке малим и средњим предузећима