ПРЕДИЗБОРНА ЦЕНЗУРА НА Н1 и НОВА С!
Медијски мрак на Шолаковим телевизијама и званично заведен
У предстојећој изборној кампањи, на медијима у власништву Јунајтед Групе и Драгана Шолака моћи ће да се чују само гласови који заговарају њихове пословне и политичке интересе, осталима је приступ строго забрањен.
Како је саопштено из Шолакове фирме Јунајтед Медија, која непосредно управља телевизијама Н1 и Нова С, "донета је одлука да сви медији у нашем саставу током предстојеће предизборне кампање у Републици Србији не објављују политичко оглашавање".
Политички маркетинг у време изборне кампање важан је извор пословних прихода за информативне медије свуда у свету, па и у Србији. Због тога делује потпуно сулудо одлука групације из Луксембурга да се "у знак протеста" одрекне новца који доноси предизборно оглашавање.
Али, то је само на први поглед. Поента је у жељи Јунајтед Групе и њеног газде Шолака да успоставе апсолутну контролу над протоком информација, тако да се чак ни у терминима за политички маркетинг случајно не провуче нешто што им не одговара!
Политичка цензура - то се заправо крије иза одлуке о забрани оглашавања изборних листа на телевизијама и порталима Н1 и Нове С. Једна добра реч о председнику Александру Вучићу не сме да се појави на Шолаковим медијима, чак ни као комерцијално оглашавање.
За то време, политичари и изборне листе који раде у интересу Јунајтед Групе и милијардера Драгана Шолака уопште немају ни потребу да плаћају политички маркетинг на Н1 и Новој С - цео "информативни програм" ових телевизија и портала један је велики маркетиншки блок намењен тим опцијама. Једино што га не плаћају новцем, већ тако што раде у служби луксембуршке хоботнице и њеног газде, који их држе у џепу.
Одлука о забрани политичког маркетинга на Шолаковим медијима зато је усмерена искључиво на политичку опцију коју предводи председник Вучић. Сви остали ће моћи, као и до сада, без проблема да рачунају на медијске и остале богате ресурсе Јунајтед Групе.
Због тога посебно цинично звучи прича из прљаве кампање вођене преко Н1 и Нове С против нових медијских закона, да се тиме успоставља "медијски мрак" у Србији.
Не само што је тајкунске Н1 и Нову С, као и њихове газде, на крају демантовала лично председница Европске комисије Урсула фон дер Лајен, изневши низ похвала на рачун Србије поводом усвајања медијских закона, већ је одмах потом на тим медијима и званично проглашен прави медијски мрак.
Афера за афером УГ: Цензуришу и у Грчкој!
Јунајтед Група је најконтроверзнија медијска групација у целој Европи, предмет афера и скандала свуда где послује.
Највећа међународна афера Шолакове групације везује се за "банкара Кремља" Волфрама Куонија, када су медији у Словенији и Италији открили да је овај мутни Швајцарац у исто време најближи пословни партнер Драгана Шолака и руских тајкуна блиских Кремљу. Шолаков Куони је предмет истраге државних органа у чак три европске земље због сумњи да богатим Русима пере паре и помаже им да избегну западне санкције.
Главни партнер Јунајтед Групе у Бугарској је такође лице под санкцијама САД, контроверзни бизнисмен и проруски политичар Делијан Пеевски.
Шолак и екипа су преко овог "господара корупције" ушли на велика врата на бугарско тржиште, дали су му бесмислено велики новац и успут помогли да склони своје богатство од западних санкција.
Аферама Јунајтед Групе у Грчкој нема краја - тамошњи медији се сваког дана баве Шолаком и партнерима, од њихових међусобних свађа, преко огромне финансијске кризе у коју су упали и изневерених инвестиција у тој земљи, до најбруталније цензуре коју та групација спроводи. Наиме, када су угледни медији у Атини објавили податке о астрономским дуговима и пословним губицима, из Јунајтед Групе су им обуставили све рекламе, запретили тужбом и послали списак наредби како убудуће треба да раде.
На све ово: Шолакова групација у Северној Македонији је званично осумњичена за финансијске малверзације и организовани криминал.