#SADznate: Американци одговорили на срамну кампању за бојкот српских производа на Косову (ВИДЕО)
Главне поруке видеа уз хештег #SADznate су "Отворено тржиште" и "Отворен ум".
Америчка амбасада у Београду објавила је видео снимак на друштвеним мрежама у којем две особе размењују српске и америчке производе промовушући слободно тржиште.
У видеу се виде плазма кекс и америчке чоколадице, а на његовим крају се види полица на којој се налази флаша вина "Санте" и флаша америчког вискија "Јацк Даниел’с", иза којих је, када актери узму ове флаше, српска ракија са логоом Америчке амбасаде у Београду.
Главне поруке видеа уз хештег #SADznate су "Отворено тржиште" и "Отворен ум".
Овај видео Америчке амбасаде уследио је неколико дана након што је Шћипдон Салилај, инфлуенсер албанског порекла, промовисао кампању бојкота српских производа на Косову.
Иако, према статистичким подацима, највише робе на територији јужне покрајине долази управо из Србије, чини се да виновнике ове срамне кампање нико није обавестио да ови производи и нису у власништву домаћих компанија.