ТАЈНО ОРУЖЈЕ ЗАВРШИЛО У РУКАМА СССР: Ево шта су СОВЈЕТИ урадили са ФИРЕРОВОМ ЛАСТОМ и ЂАВОЉОМ МЕТЛОМ (ВИДЕО)
Три револуционарна немачка борбена авиона, створена да спрече пораз Трећег Рајха, завршила су носећи црвену звезду
Када је пала нацистичка Немачка, совјетски пилоти добили су приступ Хитлеровом "чудесном оружју". Три револуционарна немачка борбена авиона, створена да спрече пораз Трећег Рајха, завршила су носећи црвену звезду.
ПРВИ ПУТ У ЈАВНОСТИ! Кинези представили свој С-400, ПРОВЕРЕНО ОРУЖЈЕ у рукама ЦРВЕНОГ ЗМАЈА (ВИДЕО)
Месершмит Ме 262, као ловачки авион имао је надимак "ласта" и био је први у свету војни авион са млазним мотором.
После рата, међу бројним немачким авионима које је Црвена армија заробила било је и примерака Ме 262 који су добили нову камуфлажу, ознаке совјетског војног ваздухопловства и утицали на развој првих послератних борбених авиона као што су Сухој Су-9 и Су-11.
Ме 163 (на немачком Комет) био је једини авион на ракетни погон којег су пустили у борбу током Другог светског рата. Упркос револуционарном дизајну и неким недостижним могућностима за друге летелице свога времена (пробни пилот Руди Опиц постигао је 1944. брзину од 1123 км на сат са овим авионом) због кратког трајања горива као ловац ипак није био користан.
Осим тога, нестабилно и корозивно ракетно гориво је могло лако да експлодира при полетању или слетању уз катастрофалне последице по авион и пилота. "Ђавоља метла“, како су га звали савезнички пилоти, срушила је само 16 непријатељских авиона.
Хајнкел Хе 162 је уведен у наоружање пред крај Другом светском рату. Углавном је био израђен од дрвета, јер је метал био коришћен за производњу авиона попут Ме 262 и Ар 234.
Почели су да га користе у априлу 1945. године, само месец дана пре краја рата у Европи, остваривши неке победе против савезника, иако је неколико авиона изгубљено због техничких проблема.