МИЛОВА ДРУЖИНА ПЉАЧКА ГДЕ СТИГНЕ: Монтенегро ерлајнс хоће да лети за Београд, али неће да плати
Монтенегро ерлајнс је само за период од 2008. до 2012. године остао дужан око 5 милиона евра
Компанија Монтенегро ерлајнс, понос и узданица црногорског режима дугује Србији око 8 милона евра које нема намеру да врати.
ЂУКАНОВИЋ ИЗНЕО "НЕПРИСТОЈНУ ПОНУДУ" СПЦ: Како ће реаговати врх српске цркве?
ХАОС У БУДВИ: Поливали се водом на СЕДНИЦИ, спасила га жена и полиција! (ВИДЕО)
МИЛОВА РАЧУНИЦА ЗА КОРОНУ: Шта је у њој СУМЊИВО и када ће Срби опет моћи да дођу у Црну Гору?
Наиме, Монтенегро ерлајнс је само за период од 2008. до 2012. године остао дужан предузећу Контроли летења Црбије и Црне Горе СМАТСА из Београда (у којем Република Србија има 92% власништва, а Црна Гора 8%) око 5 милиона евра основног дуга, без припадајућих законских затезних камата, које износе по слободној процени још око 2,5 милона евра. Наведени дуг и даље није измирен у целости, већ само у мањем делу, иако је то морало бити по правноснажној и извршној пресуди Привредног суда у Подгорици из 2017. године.
Поред постојања наведеног дуга, Монтенегро ерлајнс наставља са својим успешним пословањем, тако да је за свега 5 месеци током 2019. године направио још 500 хиљада евра дуговања ка СМАТСА.
Као главни актери пљачке коју спроводи Монтенегро ерлајнс на директну штету грађана Србије, али и Црне Горе, у стручним круговима спомињу се Лазо Максимовић, заменик директора СМАТСА, иначе брат од ујака Мила Ђукановића, председника Црне Горе и Предраг Марковић запослен у СМАТСА, иначе син Душка Марковића, премијера Црне Горе.
Као посебно занимљива је чињеница је да је Предраг Марковић у СМАТСА дошао са места комерцијалног директора Монтенегро ерлајнса и то у моменту када је суд у Подгорици пресудио да Монтенегро ерлајнса мора да плати СМАТСА 5 милиона евра са припадајућим каматама. Закључак се сам намеће, да је Предраг директно послат како би извршио опструкцију поменуте наплате.
Можда још горе се може посматрати чињеница да, док како је евидентно, сам врх црногорског режима, преко својих најближих родбински повезаних екпонената уништава СМАТСА, паралелно се води процес у којем Црна Гора планира да се повуче из СМАТСА са својим уделом од 8% и да се удружи са Италијанима или Хрватима, о чему се већ неко време воде тајни преговори.
Међутим ни то им није довољно, тако да су прво планирали да новцем СМАТСА финансирају изградњу новог радара на Врсути и опремање и рад војног одељења за алокацију ваздушног простора Војске ЦГ у ваздухопловној бази Голубовци, која ради у систему дежурства НАТО.
Поред свега наведеног, Србија до сада још увек није покренула питање да се наведни дугови које прави црногорска државна авиокомпанија смање тако што би се смањио удео власништва Црне Горе у СМАТСА, што би у овом моменту била једна од реалних опција.
Као интересантно лице у поменутој дружини милогораца појављује се човек који је по свим законима о сукобу интереса спојио све неспојиве функције у једну, са евидентним циље пљачкања новца од грађана Србије и Црне Горе. Ради се о генералном директору Директората за буџет у Министарству финансија Црне Горе Николи Вукићевићу, који поред наведене функције обавља и функцију председника одбора директора Монтенегро ерлајнса, као и члана скупштине СМАТСА, испред Црне Горе.
СКАНДАЛОЗНО ПОНАШАЊЕ ЦРНОГОРСКИХ ПОМОРАЦА У АВИОНУ: Малтретирали посаду, ИЗГРЕБАЛИ СТЈУАРДЕСУ по врату
МИЛО, САД СИ ПАО НАЈНИЖЕ! СРАМОТНА ОДЛУКА: Црна Гора проширила списак, на листи добродошлих и ЛАЖНА ДРЖАВА
МРЗЕ СВЕ ШТО ЈЕ СРПСКО: Одлуке Загреба и Подгорице наставак антисрпске политике
НИЈЕ МИЛО ОВО ОЧЕКИВАО: Хрвати затворили границе и за грађане Црне Горе
КАКО ЂУКАНОВИЋ ТАКТИЧКИ "ЗАВАЂА БРАЋУ": Од хапшења свештеника, преко мењања језика до забране уласка Срба у Црну Гору