ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ ЗА ЦРНУ ГОРУ НЕ МОРА ПРЕКО МОРАЧЕ: Ићи ћемо новим путем до приморја
Завршено је око 93 одсто радова на траси
Све који путују у Црну Гору обрадоваће вест да је почело асфалтирање деонице код моста Морачица, што ће возачима омогућити да заобиђу кањон Мораче. Рок за завршетак деонице ауто-пута Бар-Бољаре је крај године, кажу надлежни.
МИТРОПОЛИЈА ДОНЕЛА КОНАЧНУ ОДЛУКУ! Познато где ће владика Јоаникије бити устоличен, више нема назад
ЗАШТИТА ИДЕНТИТЕТА СРБА: Додик о важном националном документу који му је предао Вучић (ФОТО)
ЕРДОГАН ДАНАС СТИЖЕ У БиХ: Изетбеговић га чека раширених руку, све је спремно за велико славље
Завршетком ове деонице већ од следеће године туристи ће моћи да избегну кањон Мораче. Асфалтира се у три слоја дебљине седам плус седам плус четири центиметра и ради се од полимер модификованог битумена.
Према последњим подацима, завршено је око 93 одсто радова на тој траси и требало би да коначно буде пуштена у рад крајем ове године.
- Јесте грандиозан објекат, али уз примену савремене технологије дошли смо до краја посла, изузетно тешког посла - каже Душко Роновић, главни инжењер моста.
Уграђено је 950 тона асфалта. Тиме се радови на приоритетној дионици ауто-пута од Смоковца код Подгорице до Матешева код Колашина убрзано приводе крају. Првобитни рок за завршетак радова је 2019. година, а неколико пута одлаган, последњи пут због пандемије изазване коронавирусом.
- Бемакс је на овој деоници пута извео седам мостова укупне дужине 1,85 километара. Мост Мрке, Ђуровићев лаз, Ратков лаз, Лутово, Суловара, Кркор и Прељубовца и два надвожњака то су Киселица и Белев Бријег - наводи Вељко Ковачевић из "Бемакса".
Главна деоница ауто-пута Бар-Бољаре у дужини од 41 километра требало би да буде завршена до 30. новембра ове године, саопштило је црногорско Министарство капитаних инвестиција.
Приоритетну деоницу од Смоковца, код Подгорице, до Матешева, на северу државе, гради компанија ЦРБЦ из Кине. Цена градње је 809 милиона долара, за шта је Црна Гора подигла кредит код кинеске Ексим банке.