ПОЛИЦИЈА ТРАГА ЗА ШЕСТОРИЦОМ ОСУМЊИЧЕНИХ ЗА АФЕРУ "ТУНЕЛ" Филмски покушај копања испод црногорског суда шокирао јавност
Судски вештак грађевинске струке Драган Жарковић каже да за ископавање тунела од 30-ак метара, који спаја две зграде није била потребна тешка механизација, али јесу прецизне мапе.
Црногорска полиција трага за шест особа које се сумњиче да су копале тунел испод Вишег суда у Подгорици, а из безбедносног сектора је за портал РТЦГ речено да они нису из Црне Горе. Друге информације о особама које се потражују се не наводе.
ЈЕЗИВА САОБРАЋАЈКА У ЦРНОЈ ГОРИ! Мушкарац изгубио живот након пада са литице у провалију дубоку 400 метара
"ЖЕЛИ СЕ ОПРАТИ ОД ОДНОСА СА ПУТИНОМ" Милановић одговорио на Колиндине тврдње о мешању Русије у хрватске изборе
СКЛАПА СЕ СЛАГАЛИЦА СКАНДАЛА У ЦРНОЈ ГОРИ: Пронађен комби који су користили осумњичени за обијање депоа Вишег суда
Иначе, тунел је прокопан из једне оближње зграде до депоа Суда и, према различитим информацијама подгоричких медија, дугачак је 30, односно 40 метара.
Судски вештак грађевинске струке Драган Жарковић каже да за ископавање тунела од 30-ак метара, који спаја две зграде није била потребна тешка механизација, али јесу прецизне мапе.
- Неко је морао дати податке крајње тачке тунела, то је морао урадити са геодетском апаратуром и инструментима и претпостављам да је рађен са ручним алатом, без употребе некаквих савремених помагала којима би се то одрадило брже. Моја претпоставка је да је то рађено дужи временски период можда и ноћу - наводи Жарковић.
Додао је да звук радова камуфлирала дневна бука, а не искључује ни могућност да су коришћене савремене тихе машине, тзв. кртице.
- Онај ко се бави оваквим стварима, а то су организоване криминалне групе имају савременије технологије него они који би требало да их спречавају у томе. То је проблем Црне Горе - каже Жарковић, преноси портал РТЦГ.
Тунел је према првим проценама димензија метар са 80 центиметара за шта је морало бити ископано око 18 кубика земље, каже Жарковић. Он каже да за 15 година искуства у вештачењу у грађевини није имао ниједан случај сличан овом, и напомиње да би за прецизнију анализу било потребно да обиђе депо, као и тунел, а такав налаз струке би, верује, допринео и истрази.