СЕ*С СА ПАПОМ, ИСУС СИЛУЈЕ МУСЛИМАНКУ: Црква БЕСНА због представе, у Варшави НЕРЕДи, јавност УЖАСНУТА!
Оштре реакције католичке цркве
Представе хрватског редитеља Оливера Фрљића чију су део провокативне сцене поут оралног секса са кипом папе или сцене у којој лик који глуми Исуса Христа силује муслиманку, изазвале су оштре рекације католичке цркве у Пољској и Храватској где су његове представе на репертоару. У Пољској је чак било нереда испред позоришта, док је у својој земљи добио критике да вређа осећања верника.
СКАНДАЛ у ХРВАТСКОЈ: ОСУЂЕНИ РАТНИ ЗЛОЧИНАЦ који се ИЖИВЉАВАО над СРБИМА поново у Сабору!
ХРВАТСКО ЛУДИЛО СЕ НАСТАВЉА! Огласио се Јосиповић поводом С-300 и запретио Србији
Сплитско-макарска надбискупија огасила се данас и изразила незадовољство због уврштавања представе "Наше насиље и ваше насиље" на репертоар фестивала хрватске драме Марулићеви дани.
Према медијским написима о представи "Наше насиље и ваше насиље", у сценама које је и део европске позоришне публике имао прилике да види, приказано је, поред осталог, како глумац који представља Исуса Христа силује муслиманку.
#Klątwa реż. #Oliver #Frljić #próba #medialna #premiera 18 лутего #kolejne #pokazy 19, 21, 22, 23 лутего https://t.co/cA0Du5Karc pic.twitter.com/ukOxjLdZDf— Театр Powszechny (@TeatrPowszechny) February 15, 2017
- Овим путем молимо све одговорне да још једном размотре прикладност садржаја у склопу националне културне манифестације 27. Марулићеви дани те учине потребне кораке како садржаји који нису достојни имена Марка Марулића и града Сплита не би вређали особе и понижавали саму културу - наводи се саопштењу Сплитско-макарске надбискупије.
ХРВАТИ УХВАЋЕНИ У ПРЕВАРИ: Хрватска полиција шверцује избеглице у Словенију! (ВИДЕО)
Сплитско-макарска надбискупија, како се наводи, "подстакнута многим упитима повређених верника, с осећајима туге и разочарења, жаљења и згрожености, упућује вапај свима" који у Хрватској воде бригу о културном и духовном васпитању и образовању појединца и друштва.
Так wygląda тен chorwacki спад - Оливер Фрљић. pic.twitter.com/CUf5xtqqE5— Margott (@Margott_pl) February 21, 2017
- Како не бити тужан када се култура заодева у рухо непристојне провокације, штавише вређања осећаја грађана и верника нашега града и Хрватске? Како не бити тужан када се у програм уврштава представа, која из најнижих побуда вређа Бога, човека и нацију, иако се зна да је већ изазвала осуде домаће и међународне јавности због свога бласфемичног садржаја? - пита Сплитско-макарска надбискупија
Марулићеви дани отворени су синоћ, а Фрљићева представа на програму је у понедељак.
Иначе, пољска полиција је синоћ грубо растерала активисте крајње деснице који су спречили улаз у позориште у Варшави где се приказивала представа "Проклетство" хрватског редитеља Оливера Фрљића коју Католичка црква и конзервативне средине у тој земљи сматрају "богохулном".
НАСТАВЉА СЕ ХАОС У ХРВАТСКОЈ: Полиција бацала сузавац на мигранте! Има повређене деце!
Незадовољни грађани су бацали петарде и димне бомбе те носили заставе двеју мањих странака крајње деснице, пренела је Хина. Представа "Проклетство" по адаптираном тексту пољског аутора Станислава Виспијанског за коју су све улазнице биле распродате, почела је нешто касније како би гледаоци могли да уђу.
Након призора оралног секса кип покојног пољског папе је обешен с плочом "заштитник педофила".
Оливер Фрљиц who twice бефоре инсултед Полес ин хис so-called plays, инцитес now то мурдер-ис а wanted ман ин #Croatia. Хе белонгс ин јаил! pic.twitter.com/lcVTG5xZ5I— maxkolonko (@maxkolonko) February 25, 2017
Пољско државно тужилаштво је након премијере у фебруару отворило истрагу о тој, како се наводи, смишљено провокативној представи која обрађује сложене везе Пољака и Католичке цркве.
Глумци пољског позоришта који су учествовали у представи добијали су претње смрћу, саопштило је позорише, а за буру у медијима, Фрљић криви пољску телевизију.
НОВИ СКАНДАЛ У ХРВАТСКОЈ: Усташе са НАЦИСТИЧКИМ ОЗНАКАМА парадирале Загребом (ФОТО)
- Ову масовну хистерију произвела је пољска национална телевизија објављивањем неауторизираних снимака инсерата из представе и тенденциозним прилогом који није био објективно извештавање о једном културном догађају, него стигматизовање његових продуцената, аутора и извођача - рекао је редитељ.