ЉУДСКА ГРЕШКА УЗРОК ТРАГЕДИЈЕ У ТОКИЈУ? Разоткривена мистерија стравичног судара авиона на аеродрому (ВИДЕО)
Пет путника је погинуло у судару авиона иза кога, вероватно, стоји људска грешка.
Јапанске власти саопштиле су, на основу снимака контроле лета, да је путнички авион који се дан раније сударио са авионом обалске страже на аеродрому у Токију имао одобрење за слетање, али да мањи авион није добио зелено светло за полетање.

ХОРОР У РИМУ! Ухапшена Бугарка претила путницима у метроу секиром

"НЕПРИЈАТЕЉИ НАЦИЈЕ ТРЕБА ДА ЗНАЈУ..." Председник Ирана упутио оштру поруку одговорнима за терористички напад

ЕПСТАЈНОВ СПИСАК ПРЕД ОБЈАВЉИВАЊЕМ: Свет тресе грозница док ишчекује идентификацију 187 имена џет сета
Јуче се приликом слетања авион Јапан ерлајнса сударио са авионом обалске страже и оба су се запалила. Свих 379 путника Ербаса А350 успело је да побегне из запаљеног авиона без већих повреда, али је пет путника у авиону обалске страже Де Хевиленд Даш-8 погинуло, а преживео је само капетан који је задобио тешке повреде.
Пожар на Ербасу угашен је само осам сати након пада авиона. Јапански одбор за безбедност у саобраћају (ЈТСБ), владина агенција одговорна за велике несреће са авионима, бродовима и возовима, почела је да истражује угљенисану олупину, известила је у среду јапанска новинска агенција Кјодо.
С обзиром на то да је истрага тек почела, још није познато како су оба авиона завршила на истој писти. Људска грешка? Стручњаци тврде да до таквог удеса долази само у случају вишеструких сигурносних кварова. Али комуникација контроле лета показује да је путничком авиону дата дозвола да слети, док је авиону обалске страже дозвољено да таксира до тачке заустављања у близини писте. Како наводи ЈТСБ, авиону обалске страже није дата дозвола за полетање.
У међувремену, полиција у Токију води посебну истрагу како би утврдила да ли је професионални немар узрок смрти и повреда путника. Иначе, раније паралелне истраге ваздухопловних власти и полиције довеле су до великих тензија.
-Постоји велика вероватноћа да је у питању људска грешка - рекао је истражитељ ваздушних несрећа Хиројуки Кобајаши, бивши пилот ЈАЛ-а.
-Авионске несреће се ретко дешавају само због једног проблема, тако да мислим да је постојало више фактора који су допринели тој несрећи - рекао је Кобајаши.