ДЕСНА РУКА НАЈВЕЋЕГ НАРКО-БОСА СВИХ ВРЕМЕНА ОТКРИВА: Дневно је ишло 15 тона кокаина, али ЕСКОБАРА нису ухватили (ВИДЕО)
Иако има мрачну прошлост он је многима идол и узор, а реч је о човеку који је хтео бомбом да убије председничког кандидата, али је промашио циљ па убио сто невиних људи
Жон Жаиро Веласкез Васкез био је десна рука Пабла Ескобара који је 1993. убијен у родној Колумбији. Био је и главни убица великог нарко-боса. Надимак му је био Попај јер је некада био морнар. Попај је лично ликвидирао око 300 људи и наредио убиство још 3.000 других.
Након што је 2014. пуштен из затвора, после 23-годишње затворске казне, постао је Јутјубер, а неретко даје опсежне интервјуе. Ове године је поново ухапшен и чека се суђење, иако одлучно тврди да је невин.
Иако има мрачну прошлост он је многима идол и узор, а реч је о човеку који је хтео бомбом да убије председничког кандидата, али је промашио циљ па убио сто невиних људи.
Попај се у интервјуу за Дејли бист присетио како је Ескобар имао властиту флоту, и како је дневно преко америчке границе шверцовао преко десет тона кокаина. Током владавине картела из Медељина средином осамдесетих Ескобар је покривао 80 одсто целокупног тржишта кокаином на свету, укључујући и 15 тона дневно само за америчко тржиште. Већина се превозила авионима.
- Пабло Ескобар је имао флоту од скоро 140 авиона коју је користио за шверцовање, а за себе је имао само један авион, "лир џет". Била су два у целој Колумбији, један код Ескобара, други код бизнисмена Хулија Марија Сантодоминга. Ту се Ескобар лудо забављао. Једном је узео два милиона у кешу и одлетео на карневал у Рио и потрошио све што је понео. Забављао се и по САД-у - рекао је Васкез.
Тај огромни авион није могао да слети на писту Ескобарове хацијенде, па је слетао на градски аеродром Медељина. Једном, три прекрасне Бразилке које је превозио на хацијенду водиле су љубав испред великог шефа у авиону. Роберто Стриедингер био је пилот. Није било лако пронаћи некога ко је био довољно квалификован да вози ту моћну машину. И тим се авионом никада није шверцовало.
- У то доба се кокаинска паста, база, доносила из Перуа, Боливије и Еквадора у малим авионима у колумбијску дивљину, из једне џунгле у другу. Са различитих писта у дивљини то се онда преносило у лабораторију у Медељину. Кључни људи, попут Еваристе Пораса, иначе зависника, имали су на неким местима потпуну моћ. Он је био један од људи који је координисао слање робе према лабораторијама - присетио се Попај.
На висоравнима Јари 30.000 килограма кокаина процесуирало се у џунгли сваког месеца. Сваки авион "вукао" је нешто, била то кокаинска паста, ацетон, људе, храну или гориво. Све је то саграђено у срцу џунгле. Није било ни доказа, све би прогутала џунгла или оближња река. До лабораторије су водиле асфалтирани путеви.
- Требало је бити пажљив, требало је имати огромне авионе, увек фалсификоване папире. Из авиона се бацало све осим контејнера, додатно се гориво чак превозило на крилима авиона. Ту је некад било и до тоне кокаина. Само дрога и гориво, пилот и његов механичар по избору. Авион би се враћао с новцем и оружјем. По потреби су се мењале и заставе на авионима - рекао је Васкез.
БОНУС ВИДЕО: Украо џип, почела је јурњава са полицијом, а онда и БОЛАН ЕПИЛОГ