ГОСПОЂА НЕПОТОПИВА: Ова дама преживела је Титаник и још два бродолома, а њена судбина је више него невероватна
Ова неустрашива жена, рођена је у Аргентини 1887. године, у породици ирских досељеника.
Вајолет Констанс Џесоп (Виолет Цонстанце Jessop) - жена коју многи сматрају неуништивом, или како су је британски медији називали „госпођица непотопива“.
ШОК СНИМАК ИЗ РЕСТОРАНА ИМА ВИШЕ ОД МИЛИОН ПРЕГЛЕДА: Жестока ТУЧА ДВЕ ПОРОДИЦЕ због роштиља (ВИДЕО)
БЕБА РОЂЕНА НА НЕБУ ИЗНАД АТЛАНТИКА: Породиља имала много среће, несвакидашњи призор током 11-часовног лета (ФОТО)
АРХЕОЛОЗИ ПОДИГЛИ ЈАВНОСТ НА НОГЕ: Ископани храм је био посвећен древној богињи РАТА, ОВО су нашли у њему (ВИДЕО)
Наиме, овакав надимак добила је јер је преживела три бродолома - Британик, Титаник и Олимпик.
Ова неустрашива жена, рођена је у Аргентини 1887. године, у породици ирских досељеника. Још као мала победила је туберколозу, иако су јој доктори давали мање од годину дана живота. То је изгледа био знак да ће у животу бити јака и храбра.
Након очеве смрти, Вајолет се са мајком и петоро браће и сестара преселила у Енглеску, где је мајка почела да ради као стјуардеса на путничким бродовима. Нажалост, мајка се брзо разболела и Вајолет је желела да настави њеним стопама. Међутим, иако је конкурисала на неколико места, добијала је одбијенице. Разлог тога, био је, како се претпоставља то што су компаније тражиле искусније, средовечне жене, а сматрали су да млада, атрактивна девојка на броду може постати извор неугодних ситуација и међу путницима и међу посадом.
Позната по томе да не одустаје лако, Вајолет је имала други план. На разговор за посао у “Вајт Стар Лајн” компанији отишла обучена у неатрактивну одећу, ненашминкана, са застарелом фризуром и генерално просечном појавом. То се испоставило као одлична идеја. 1908. године постала стјуардеса за компанију “Вајт Стар Лајн”, која је тих година била власник 3 најпознатија брода на свету - Британик, Титаник и Олимпик, који су били конструисани И направљени по истом моделу.
Први брод на коме је Виолет била стјуардеса био је Олимпик - највећи путнички брод до тада направљен. Међутим, године 1911. дошло је до бизарног инцидента када се британски ратни брод Хок залетео у Олимпик, наневши му озбиљна оштећења.
Двадесетпетогодисња Виолет успела је да из инцидента изађе неповређена. Брод Олимпик није заправо ни потонуо, него се неким чудом успео домоћи прве сигурне луке.
Чувени брод Титаник, кренуо је на своје прво путовање за Њујорк у априлу 1912., а међу нешто мање од хиљаду чланова посаде била је наравно и Виолет Џесоп. Док је Титаник тонуи и укупно однео око 1.500 живота, Вајолет је од својих надређених добила специјални задатак. Ставили су јој дете у наручје, и наредили да личним примером покаже путницима који нису говорили енглески како се без панике улази у чамце за спасавање. Тако је преживела.
После ових траума, Вајолет је престала да ради на броду. Након избријања Првог светског рата, Вајолет се пријавила да ради у Црвеном крсту као медицинска сестра.
Истовремено, трећи брод из чувене тројке најлуксузнијих бродова Вајт Стар Лајна добија нову намену – постао је огромна војна болница на води. Године 1915. Виолет се укрцава на Британик на његовом првом путу кроз ризични Медитеран на коме бесни рат.
И У августу 1915. године, у Егејском мору недалеко од обала Грчке, под још увек неразјашњеним околностима, дошло је до озбиљне експлозије на броду. Виолет је трећи пут била суочена са бродоломом. Иако су преживели остали при тврдњи да су нападнути торпедом из немачке подморнице, званична верзија је остала да су налетели на постављену мину.
И поред запањујуће брзине којом је брод потонуо, већина путника и чланова посаде успела да преживи због температуре Медитерана од 25. Од нешто преко хиљаду људи колико је било на Британику у моменту потапања, погинуло је 30 људи.
Ни ова трагедија није зауставилу Виолету. Иако је направила неколико година паузе, након рата се вратила свом првобитном позиву – стјуардесе на прекоокеанском броду. Из Вајта, прешла је у компанију Ред Стар Лајн, те с њима два пута обишла земљину куглу и посетила све континенте. Након три почетна неуспеха, Виолет је деценијама радила на другим бродовима и никада није имала неки сличан пех. Умрла је у дубокој старости, 1971. у 83. години живота.