ЈЕЗИВА ФОТОГРАФИЈА ПОЗНАТОГ МОДЕЛА: У изазовној хаљини позирала поред свог МРТВОГ ОЦА
Језиво.
Свака озбиљна Инстаграм инфлуенсерка вредно качи селфије у нади да ће једног дана цео свет гледати у њу. Џејни Ривера је то успела само једном фотком. Са сахране свог оца.
Џејни Ривера је фитнес модел из Мајамија, а остаће позната по „најдегутантнијој“ фотографији Инстаграма која јој је донела светску пажњу.
"ПРОПУСНИЦЕ ДА ВАЖЕ НОН-СТОП" Струка тражи оштрије мере - ковид болнице крцате, заражавају се ЦЕЛЕ ПОРОДИЦЕ
КАКО КОНТРОЛОРИ ИЗЛАЗЕ НА КРАЈ СА КОВИД ПРОПУСНИЦАМА: Ко је ковид редар, каква су му задужења и како реагују гости на "нову нормалност"
ЈОШ СТРОЖЕ КОНТРОЛЕ ЗБОГ КОВИД ПРОПУСНИЦА: Инспекција све контролише - казне само пљуште
Девојка је на свој профил са око 85.000 пратилаца, окачила слику на којој стоји поред отвореног мртвачког сандука у секси црној хаљиници и популарним позама које истичу њену сјајну фигуру.
А кад су људи схватили да у сандуку лежи њен покојни отац и да је Џејни заправо добила инспирацију за фоткање на његовој сахрани, Интернет се усијао.
„Ово је невероватан израз непоштовања“, „Ово је најстрашнији Инстаграм пост који сам видео“, „Ти си болесна“, „Избриши ове слике и извини се“ – неки су од коментара који су стигли на Џејнину адресу.
Али касно.
Фотографија се брзо проширила и другим мрежама, а Џејни је добила простор и у светским медијима, који су констатовали да је „крајње неукусно да млада жена искоришћава мртво тело свог оца за лајкове док он буквално лежи мртав иза ње“.
У међувремену, Џејни је спорну фотку ставила као профилну, а у једном од постова посвећених оцу, понудила је и „објашњење“.
„Нема ништа лоше у ономе што сам објавила, и остајем при томе. Сликала сам се из најбоље намере на начин који би мој отац одобрио да је још жив. Свако се носи са губитком вољене особе на свој начин; неки су традиционалнији, док други могу изгледати као табу. Ја сам стала као да је мој отац одмах поред мене и позира пред камером као што је то чинио у многим приликама раније”, навела је.
Па, дефинитивно није „случајно“ поставила, можда је у старту рачунала на оно правило по којем је и лоша реклама добра реклама.