МАСАКР НА НЕБУ ИЗНАД КАЛИФОРНИЈЕ Унео пиштољ у авион, па после крвавог пира ЗАКУЦАО ЛЕТЕЛИЦУ У ЗЕМЉУ
Ноге у ципелама биле су највећи нађени остаци путника.
Пилот ван дужности је у недељу увече покушао да сруши путнички авион који је летео од Вашингтона до Сан Франциска. Трагедија је, срећом, избегнута, али је инцидент многе подсетио на сличан случај од пре 36 година у којем је радник аеродрома успео да оствари своју смртоносну намеру.
![Nafta](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/398771/profimedia-0426509154.jpg?itok=p5TxQ17S)
ТРЕЋА МИСТЕРИОЗНА СМРТ У ПОСЛЕДЊИХ 18 МЕСЕЦИ: Директор нафтног гиганта пронађен мртав
![Hamas](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/21/profimedia-0019872143.jpg?itok=VC72Bmdk)
ЛУКАВО! Хамас напад припремао ДВЕ ГОДИНЕ, ево како су успели да сакрију план од свих - ни Израел ни САД нису знали шта се крије у тунелима (ФОТО)
![Majk Džonson](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/25/collage_maker-25-oct-2023-09-20-am-7858.jpg?itok=DxuQXQAd)
РЕПУБЛИКАНЦИ ИЗАБРАЛИ Након изненадног повлачења Емера, ОН је нови кандидат за председника Представничког дома америчког Конгреса
Дана 7. децембра 1987. године, лет 1771 Пацифик Саутвест Ерлајнса срушио се у близини Пасо Роблеса у Калифорнији, убивши сва 43 путника и члана посаде.
Авион је био три године стар "бритисх ероспејс 146-200А" са регистрацијом Н350ПС. Лет 1771 био је редовни дневни лет између Међународног аеродрома Лос Анђелес (ЛАКС) и Међународног аеродрома Сан Франциско (СФО). Авион је полетео из ЛАКС-а у 15:31 по локалном времену за лет од 542 км уз обалу.
У 16:13, капетан лета је контактирао контролу ваздушног саобраћаја Оукланда (АТЦ) и рекао да има хитан случај након што су у кабини испаљени пуцњи. Двадесет пет секунди касније, контролори АТЦ-а су посматрали како се авион брзо спушта.
Сведоци су рекли да летелица није била у пламену и да је била нетакнута када је заронила носом ка земљи.
Починилац је био незадовољни радник
У накнадној истрази, снимач гласа у пилотској кабини забележио је нешто што је звучало као туча и звук пуцњаве. Истражитељи Националног одбора за безбедност саобраћаја (НТСБ) и ФБИ пронашли су делове пиштоља који је садржао шест истрошених метака. Такође су пронашли руком исписану белешку која је указивала да бивши радник авиокомпаније стоји иза напада.
Тридесетпетогодишњи Дејвид А. Берк је недуго пре тога отпуштен са посла агента за продају карата након што је примећено да је украо нешто новца из касе. Берк је такође био осумњичен да је умешан у нарко ланац који је шверцовао дрогу.
Користећи своје акредитиве запосленог у авио-компанији, које није предао након отказа, Берк је успео да заобиђе безбедносне провере у ЛАКС-у и да се укрца у авион са напуњеним пиштољем.
"Капетане, имамо проблем"
Након што је неуспешно покушао да свог претпостављеног Рејмонда Ф. Томсона убеди да га врати на посао, купио је карту за лет 1771 којим је Томсон редовно одлазио на посао и враћао се кући. Користећи своје непредате акредитиве, Берк је ушао у авион наоружан револвером који је позајмио од сарадника.
Након уласка у авион, Берк је написао поруку на папирној кеси коју је вероватно дао Томсону да прочита пре него што га је упуцао. Писало је: "Здраво Реј. Мислим да је некако иронично што смо овако завршили. Тражио сам мало попустљивости за своју породицу. Сећаш ли се? Па, нисам је добио, а нећеш ни ти".
Док је авион крстарио на 6.700 м изнад калифорнијске обале, снимач гласа је забележио звук уласка и изласка из тоалета. Капетан и копилот су питали контролу ваздушног саобраћаја о турбуленцијама када се на ЦВР-у зачуо звук два хица у кабини. То је вероватно био моменат када је Берк убио Томсона.
Копилот је одмах пријавио контроли ваздушног саобраћаја да је у авиону пуцњава. ЦВР је снимио отварање врата пилотске кабине и једна жена, за коју се претпоставља да је стјуардеса, рекла је посади у пилотској кабини: "Имамо проблем". Капетан је одговорио: "Какав проблем?" Испаљен је хитац, који је вероватно убио стјуардесу, након чега је Берк рекао: "Ја сам проблем". Потом се чују још два пуцња која су или онеспособила или убила пилоте.
Неколико секунди касније, ЦВР је ухватио све већу буку ветробранског стакла док се авион нагињао и убрзавао. Зачуо се последњи пуцањ, а недуго затим је уследила изненадна тишина. Спекулише се да је последњи метак који је испалио Берк убио главног пилота авио-компаније, који је такође био у авиону као путник и који је можда покушао да дође до кокпита да би спасио летелицу.
Уз пиштољ је касније пронађен комад Берковог врха прста који је указивао на то да је био жив и да је држао пиштољ до ударца авиона у земљу. Авион се срушио на обронак сточног ранча у 16.16 часова. Процењено је да се срушио при брзини од око 1.200 на сат и одмах се распао.
Авион је ударио у стеновиту падину, остављајући кратер од два метра дубине и четири метра у пречнику, вероватно тамо где је стајни трап ударио у тло. Удар велике брзине сабио је тло, које га је скоро одмах одбило, разбацујући делове летелице и папир (укључујући и Беркову белешку) назад у ваздух, пре него што их је пламен прогутао. Нико није преживео пад, а сила удара је значила да су људски остаци били веома мали - највећи нађени делови тела били су ноге у ципелама. Посмртни остаци 27 путника никада нису идентификовани.