МИСТЕРИЈА РЕШЕНА НАКОН ДВА МЕСЕЦА: Испливали нови докази о паду кинеског Боинга, авион срушен НАМЕРНО? (ВИДЕО)
Ово је била најгора авионска катастрофа у континенталној Кини у скоро 30 година.
Истражитељи који истражују пад авиона компаније Чајна истерн ерлајнс испитују да ли је до тога дошло због намерне акције у кокпиту, јер нису пронађени докази о техничком квару, рекле су две особе обавештене о истрази.
"НЕЋЕ БИТИ МАЂАРСКЕ НИ СРБИЈЕ, ЕВРОПА ПОСТАЈЕ АМЕРИКА" Орбан изнео мрачне прогнозе, тврди да је ово ПЛАН БРИСЕЛА
Финска и Шведска званично поднеле захтев за учлањење у НАТО
"НЕРАЗУМНО ЈЕ ОЧЕКИВАТИ ДА ОДУСТАНЕМО ОД СВОЈЕ ПОЗИЦИЈЕ, АЛИ..." Турска поставила услове за подршку уласка Шведске и Финске у НАТО
Волстрит џурнал је у уторак објавио да подаци о лету из једне од црних кутија Боинга 737-800 указују на то да је неко у кокпиту намерно срушио авион, позивајући се на људе који су упознати са прелиминарном проценом америчких званичника, преноси Ројтерс.
Боинг 737-800 је био на путу из Кунминга за Гуангџоу 21. марта када је пао са висине од око 8.000 на падину планине, при чему је погинуло свих 132 особе које су се налазиле у њему.
Ово је била најгора авионска катастрофа у континенталној Кини у скоро 30 година.
Подаци из црне кутије који су пронађени са места пада послати су у Сједињене Државе на анализу и показују да је неко – вероватно пилот или неко ко је силом ушао у кокпит наводно дао команде системима управљања које су биле узрок фаталног пада авиона.
- Авион је ''урадио'' оно што му је неко рекао у пилотској кабини - рекла је за ВСЈ особа упозната са прелиминарном проценом стручњака из америчког Националног одбора за безбедност саобраћаја.
Пилоти нису одговарали на поновљене позиве контролора лета и оближњих авиона током брзог спуштања, саопштиле су власти.
Један извор је рекао агенцији Ројтерс да истражитељи испитују да ли је несрећа била ''добровољна радња''.
Компанија која производи Боинг авионе и амерички Национални одбор за безбедност саобраћаја (НТСБ) одбили су да коментаришу и упутили питања кинеским регулаторима.
Кинеска управа за цивилно ваздухопловство (ЦААЦ), која води истрагу, није одмах одговорила на захтев за коментар.
Боинг 737-800, на путу из Кунминга за Гуангџоу, срушио се 21. марта у планинама региона Гуангси, након изненадног пада, при чему су погинула сва 123 путника и девет чланова посаде.
737-800 је претходник Боинговог модела 737 Макс који се користи у доста авио компанија, али нема системе који су повезани са фаталним падовима 737 Макса у 2018. и 2019., што је довело до дуготрајног приземљења те летелице.