НАУЧНИЦИ СА АНТАРКТИКА ДОНЕЛИ ДОКАЗ У НЕМАЧКУ: Ванземаљски материјал пронађен у отопљеном снегу!

02.08.2019. 14:06
antarktik
антарктик / Извор: Профимедиа

Научници из Немачке дошли су до пола тоне снега из поларне истраживачке станице лоциране у незагађеној зони Антарктика.

Отопили су снег у Европи да би извукли појединачне атоме изотопа гвожђа који се ретко налази на Земљи и који би могао да представља трагове веће звездане експлозије.

PALLINI BEACH, ATHOS ПАЛАЦЕ, THEOPHANO ИМПЕРИАЛ И СИМАНТРО BEACH - САМО У TRAVELLANDU

Однели комшијског пса код ветеринара и открили БОЛЕСНУ ИСТИНУ!

ВЕЛИКО ХАПШЕЊЕ! Руси спречили терористички напад на војни објекат код МОСКВЕ!

Немачки научници извадили су ретки изотоп гвожђа, гвожђе-60, из снега донесеног са незагађеног подручја на Антарктику, наводи се у публикацији "Физикал ривју летерс".

Честице које су радиоактивне и ретко се налазе на Земљи пронађене су у снегу и наводно су пале са свемирском прашином пре око две деценије.

Према речима истраживачког тима, Сунчев систем тренутно путује кроз такозвани Локални међузвездани облак. Они претпостављају да ово подручје има неке честице гвожђа-60 створене звезданим експлозијама током последњих неколико милиона година, како је открило претходно истраживање.

Vanzemaljci
Ванземаљци / Извор: Профимедиа

Научници су закључили да би ови трагови милионима година старе супернове још увек могли да стигну на површину наше планете, преносе агенције.

Да би то доказали, узели су пола тоне снега са Кохненове поларне истраживачке станице, растопили га у Минхену и користили акцелератор честица да би добили појединачне атоме ретког изотопа. Након што су одбачене теорије да се гвожђе-60 појавило из Сунчевог система или као резултат нуклеарних проба, претпоставка да је доспео са међузвезданог облака који путује кроз наш систем последњих 40-50.000 година добила је снажне доказе.

- Одбацујући земаљске и космогене изворе, закључили смо да смо први пут пронашли гвожђе-60 међузвезданог порекла на Антарктику - закључили су научници.

ВАЖНЕ ВЕСТИ ИЗ СВЕМИРА: Уочена насељива СУПЕР ЗЕМЉА у сазвежђу Водена змија!

ПОСТОЈИ ОЗБИЉНА ПРЕТЊА ПО ЖИВОТЕ ЉУДИ Полиција наредила хитну ЕВАКУАЦИЈУ због бране

Бомбашки напади у Тајланду за време посете ПОМПЕА!

Тренутно планирају да проучавају ледену шкољку Антарктика у потрази за ретким изотопом у снегу који датира још из времена кад је Земља ушла у Локални међузвездани облак.

СТРАШНО! Камењем гађали панде у Зоолошком врту, јер им је било ДОСАДНО да их гледају док спавају (ВИДЕО)