ПРИГОЖИНОВ АВИОН САБОТИРАН ПРЕ ПОЛЕТАЊА?! У последњој поправци, инжењер склепао део сумњивог порекла ОГЛАСИЛА СЕ МИСТЕРИОЗНА ЖЕНА
Истражитељи верују да је бомба могла бити постављена током ових поправки у последњем тренутку
Руске власти већ данима испитују инжењера, који је у последњем тренутку поправљао авион у чијем паду је у среду страдао Јевгениј Пригожин, као и неколико високих званичника Вагнерове групе.
НАПРАВЉЕНА АНКЕТА: Погледајте колико Руса верује да је Путин одговоран за Пригожинову смрт, ИЗНЕНАДИЋЕТЕ СЕ
РУСКА АВИЈАЦИЈА ПОТВРЂУЈЕ Јевгениј Пригожин је мртав
ПУТИН ПРЕЗАДОВОЉАН! Ова грана руске индустрије цвета, а Донбас и Доњецк могу бити кључ за даљи напредак!
Пригожин, који је у јуну покренуо побуну против војних власти у Кремљу, био је један од укупно десет путника летелице "Ембраер Легаци 600", која се, према речима очевидаца, срушила у пламену после две експлозије током лета од Москве до Санкт Петербурга.
Пригожинова смрт је покренула талас сумњи да је руски председник Владимир Путин наредио његову ликвидацију, што је званични Кремљ демантовао као "апсолутну лаж".
Инжењер Сергеј Китриш (41) био је на испитивању данима након пада авиона, јавио је канал ВЧК-ОГПУ који има везе са руским безбедносним службама.
- Инжењер Сергеј Китриш је често радио на Пригожиновом авиону. Он је обавио последње поправке, заменио је кочнице стајног трапа и турбохладњака. Недуго после експлозије припадници специјалне службе су довели Китриша на место пада авиона. Потом га је испитивао главни истражитељ пуковник Иван Сибул. Инжењер Китриш се и даље налази на испитивању и одлучује се о његовој судбини. Још га нису пустили. Судбина друге двојице инжењера, Артура Миченкова и Алексеја Аншукова, који су такође учествовали у радовима на авиону, није позната - наводи се у извештају.
Како преноси Дејли мејл, позивајући се на руске канале, утврђено је да је непосредно пре кобног лета у авиону на московском аеродрому "Шереметјево" била и Александра Јулина (37), извршна директорка ВИП авио-компаније "Русџет".
Наводно је она разгледала летелицу јер је желела да је купи за пет милиона долара. Она је до авиона дошла представљајући се као путник и снимила је неколико фотографија унутрашњости авиона.
Снимак је снимљен током њеног прегледа авиона, неких осам сати пре него што се срушио.
Пригожинов менаџер авиона, жена која није именована, рекла је ВЧК-ОГПУ да је инсистирала да је пратила Јулину и техничког директора Русјета Сергеја Клокотова када су посетили авион.
Они су тражили да га купе у договору од 4,29 милиона фунти, саопштено је.
- Заправо сам ишла са њима, пратила сам их за петама - рекла је она, наглашавајући да је авион био под високим степеном безбедности.
- Могу са сигурношћу рећи да ништа нису оставили у кабини, ништа - додала је.
Али признала је да је било техничких проблема и да су то захтевале поправке пре лета, који је каснио више од једног дана.
- Поред турбо хладњака, промењена је и кочница на задњој шасији - рекла је она.
Турбо-хладњак је увезен из САД избегавајући санкције, али је оштећен када је пао на под складишта.
Алтернативни део непознатог порекла фиксиран је у авион пре његовог последњег путовања, навела је она.
Истражитељи сумњају да је бомба могла бити стављена у авион током поправке.
Пригожинова смрт је шокирала припаднике руске елите због страха да је Путин можда наредио његову ликвидацију иако су се дуго познавали и сарађивали.
Раније је потврђено да су на месту пада авиона пронађене обе црне кутије које снимају дешавања у пилотској кабини, као и техничке податке током лета. Анализа њихових података требало би да утврди шта је довело до рушења авиона.
У току су и ДНК тестови угљенисаних остатака десеторице мртвих.
Истрага ће пажљиво проверити све могуће верзије онога што се догодило“, саопштио је руски Истражни комитет.