Руски НУКЛЕАРНИ "МЕДВЕДИ" ТУТЊЕ над АМЕРИКОМ! ПОДИГНУТИ ЛОВЦИ - Раптори У ПОТЕРИ за Тупољевима (ФОТО/МАПА)
Руски стратешки бомбардери "Тупољев Ту-95МС" извршили су осматрачки прелет дуж обале Аљаске и Алеутских острва, а у појединим деоницама прелета, руске авионе пратили су амерички ловци "Ф-22".
- Четири стратешка бомбардера Ту-95МС летела су кроз ваздушни простор изнад неутралних вода Чукотског, Беринговог и Охотског мора, такође и дуж западне обале Аљаске и северне обале Алеутских острва - саопштило је руско Министарство одбране, преноси TASS.
У саопштењу Министарства наводи се да су руске бомбардере у појединим деоницама прелета пратили амерички ловачки авиони.
Људи широм Балкана помажу чувеном кошаркашу да уради НЕШТО СЈАЈНО за клинце, ево како да се и ви укључите
СТРАВИЧНО УПОЗОРЕЊЕ! Шеф РУСКИХ ОБАВЕШТАЈАЦА открио КРВАВИ ПЛАН западњака за СЛОБОДНУ ВЕНЕЦУЕЛУ
Друга несрећа на Аљасци за само недељу дана: СРУШИО СЕ АВИОН, ДВОЈЕ МРТВИХ!
Укупно, руски авиони су провели више од 12 сати у ваздуху.
Како наводи TASS, овакви прелети су учестали за стратешке бомбардере и спроводе се уз строго поштовање међународног права и без упада у ваздушни простор других држава.
Тупољев Ту-95 (НАТО класификација Беар) је совјетски стратешки бомбардер подзвучне брзине. Један је од најуспешнијих стратешких бомбардера бившег СССР, а још увек је у употреби у руској војсци.
РАСПАДА СЕ ЕУ, СТИГЛА НАЈАВА ОД ЛИДЕРА ФРАНЦУСКЕ! Макрон упозорио на велику опасност!
ГДЕ СЕ НАСЛУТИ КРВ, ОНИ СУ ТУ: Американци добијају појачање! Још једна земља послала специјалце на Иран!
ПУТИН ХОЋЕ ДА ВИДИ ТРАМПА: Песков открио нове информације о могућем састанку два лидера!
Погон су му четири "Кузњецов" турбо-елисна мотора, од којих сваки има контра-ротационе пропелере што га - уз аеродинамичке особине - чини једним од најбржих икад направљених елисних авиона.
Авион Тупољев Ту-95/Ту142 се производио од 1955. до 2000. године и произведено је укупно преко 500 примерака ових авиона. Производња се одвијала у Фабрици Број 18 из Самаре (Кујбишев), модел Ту-142 се поред фабрике у Самари производио и у Фабрици Но 86 у Таганрогу.
Авион је уведен у употребу 1956. године претрпео неколико осавремењавања и данас је у оперативном статусу. Користи га Команда стратешке авијације Русије и морнарица. Авион има 7 до 16 чланова посаде већ у зависности од намене авиона. Авион се углавном користи за свакодневно патролирање светским морима и океанима. Једно време 90-их година ово партолирање је било обустављено што због недостатка пара што због несналажења највишег руског руководства у новонасталој ситуацији нестанка биполарног односа снага.