ЗА ЧЕТИРИ ДАНА АСТЕРОИД "УБИЦА" УДАРИЋЕ У ЗЕМЉУ?! НАСА никад озбиљнија! Следи катастрофа ГЛОБАЛНОГ НИВОА!

11.02.2020. 21:25
asteroid
астероид / Извор: Профимедиа/илустрација

Објекат у близини Земље, који би требало да се приближи нашој планети 15. фебруара, дуг је око један километар. Сматра се да свемирска стена ове величине може да убије милионе у подручју удара и изазове катастрофу на глобалном нивоу.

РЕВОЛУЦИЈА У ЗДРАВСТВУ: Уређај прошао ПОСЛЕДЊЕ ТЕСТОВЕ! Трансплантација постаје ПРОШЛОСТ! (ВИДЕО)

КИНЕЗИ ИМАЈУ НОВУ ТАКТИКУ ЗА КОРОНАВИРУС? Дезинфикују градове, прскају спрејевима из камиона (ВИДЕО)

Човечанство се срело са МИСТЕРИОЗНИМ обликом живота: Научници забринути након открића новог ЈАРАВИРУСА

Национална управа за ваздухопловство и свемир прати Астероид 2002 ПЗ39, који јури према Земљи брзином већом од 57.240 км/ч и сматра да је потенцијално катастрофалан, преноси „Дејли експрес“ позивајући се на Агенцију НАСА. Свемирска стена, за коју се процењује да је широка између 440 и 990 метара, требало би да 15. фебруара око 11.05 сати по средњеевропском времену има блиски сусрет са нашом планетом.

Удар астероида ове величине имао би катастрофалне последице не само за подручје које погађа, већ и за целу планету.

- Ако би каменити метеороит већи од 25 метара, али мањи од једног километра, погодио Земљу, вероватно би проузроковао локалну штету на подручју удара. Све веће од једног до два километра могло би да има глобалне ефекте - навела је НАСА, а преноси агенција.

Очекује се да ће џиновска стена, која спада у категорију објеката близу Земље, а коју научници надгледају као потенцијално опасну, проћи поред наше планете на удаљености од око 5,77 милиона километара. Иако се чини да је ово безбедна раздаљина, последице удара такве свемирске стене који могу бити погубне, наводи НАСА.

- С обзиром на то да њихови орбитални путеви често пресецају Земљу, у прошлости су се догодили судари са објектима близу Земље и требало би да смо отворени за могућности будућих судара. Треба уложити напоре за откривање и проучавање ових објеката, за карактеризацију њихових величина, састава и структура и праћење будућих путања - изјавили су у Агенцији НАСА.

Након што ће, надамо се, заобићи земљу, Астероид 2002 ПЗ39 ће наставити пут Сунчевог система и кренути према Венери, којој ће се приближити отприлике 14. јуна 2034. Међутим, још увек је рано да одахнемо, јер ће 25. августа исте године свемирска стена поново проћи поред Земље.

СУМОРНЕ ЦИФРЕ НЕЗАУСТАВЉИВО РАСТУ: Више од 1.000 мртвих због коронавируса!

У СЕНЦИ КОРОНАВИРУСА: Након Немачке птичји грип стигао и у Кину!

ИРАН КРАТКИМ ФИЛМОМ ПОСЛАО ПОРУКУ ТРАМПУ: Чувајте се ових подморница! (ВИДЕО)

СЕРГЕЈ ЛАВРОВ ПОЗДРАВИО ЕУ БЕЗ ВЕЛИКЕ БРИТАНИЈЕ, ПА ОПЛЕО ПО ЛОНДОНУ: "Увек су играли своју игру и држали дистанцу..."

ДРАМА ЈЕ ГОТОВА: Након неколико сати кружења изнад Русије АВИОН ПРИНУДНО СЛЕТЕО, ево шта је УЗРОКОВАЛО ПРОБЛЕМ

ПЕНТАГОН ПОТВРДИО! Американци шаљу нове трупе на Блиски Исток: Спремни смо да зауставимо ширење сукоба
Pentagon

23.09.2024. 21:28
ЛИБАН ГОРИ У КРВАВОМ СУКОБУ: Више од 300 мртвих и 1.000 рањених, Турска тражи хитну акцију, Ирак сазива ванредни састанак!
Napad na Liban

23.09.2024. 20:33
ЕРДОГАН БЕСАН, НАСЛУЋУЈЕ КАТАСТРОФУ: Црне прогнозе турског председника због напада Израела на Либан - цео регион клизи у рат?!
Redžep Erdogan

23.09.2024. 20:04
"ПРЕД НАМА СУ СЛОЖЕНИ ДАНИ, ОД ВАС ТРАЖИМ ДВЕ СТВАРИ": Прво обраћање Нетањахуа након драматичне ескалације сукоба!
Bendžamin Netenjahu

23.09.2024. 19:19
МАЈКА СТРАДАЛЕ ДЕЦЕ ТРАЖИЛА ЈЕ ДА СЕ САХРАНЕ КОД ЦРКВЕ: Жели да се тамо остави место и за њу...

ТУЖНО

Stradala porodica

23.09.2024. 22:59
ВОДОСТАЈ ДУНАВА У ПОРАСТУ: Ово су најкритичније тачке и прогноза очекиваних поплава!
Dunav

23.09.2024. 22:34
ВУЧИЋ ОДЛИКОВАО НЕБЕНЗЈУ ОРДЕНОМ СРПСКЕ ЗАСТАВЕ ПРВОГ СТЕПЕНА: "Русија и Србија годинама гаје братсво и пријатељство"
Vučić i Nebenzja

23.09.2024. 22:18
САСЛУШАН ВОЗАЧ КОЈИ ЈЕ УСМРТИО ПОРОДИЦУ: Водник прво ћутао, а онда открио ШОКАНТНЕ детаље трагедије!
Porodica stradala kod Ušća