ИСПЛИВАО ЦЕНОВНИК - 6.000 ЕВРА ЗА ЈЕДНУ ОБЈАВУ! Ево колико наше певачице зарађују од друштвених мрежа
Неке имају и посебне услове!
Осим од наступа, многе јавне личности добро зарађују и од Инстаграма, тачније реклама које пласирају на својим профилима, а цена зависи од броја пратилаца.
Наиме, како пишу домаћи медији највећа балканска звезда Цеца Ражнатовић узима чак 6.000 евра за једну објаву на Инстаграму и сарађује само са провереним брендовима.
"СПАСИЛА НАС ЈЕ ЊЕНЕ ГЛУПОСТИ!" Јована Јеремић УРНИСАЛА Тању Савић: "Била је у емисији да попуни простор"
"СПАСИЛА САМ СЕ!" Тања Савић се први пут огласила након НАПУШТАЊА ЕМИСИЈЕ
АНАСТАСИЈУ РАЖНАТОВИЋ УПЛЕЛИ У ПРЕВАРУ! Певачица у ОЧАЈУ - МОЛИ пратиоце да не УПЛАЋУЈУ НОВАЦ
- Цеца не дозвољава себи да стане иза неке фирме за коју не може заиста да гарантује. Не жели да због новца дискредитује своје име и презиме, тако да веома опрезно бира са ким ће сарађивати. Ипак, на крају рекламу добро наплати - рекао је извор раније за "Информер".
У стопу је прати њена ћерка Анастасија Ражнатовић, али и колегинице Сека Алексић, Теодора Џехверовић и Маја Беровић које су достигле магичну цифру од милион пратилаца.
- Таса, Сека, Теодора и Маја имају јасно дефинисане ценовнике које њихови сарадници нуде заинтересованим комитентима. Објава на зиду кошта око 2.500, док за стори траже 1.500 евра. Цена за стори је мања јер на профилу стоји само 24 сата, али се многи одлучују за ту опцију јер има велики ефекат. Наташа Беквалац, која има око 800.000 пратилаца, узме и по 3.500 евра за објаву на зиду, а за стори тражи 2.000 евра. Све певачице имају и попусте ако са неком фирмом или профилом направе дугорочну сарадњу. Тако да је најисплативије одмах платити пакет од три месеца - каже извор за горепоменути лист.
Међутим, нису све објаве на њиховим профилима плаћене.
- Када промовишу неку гардеробу, ту је углавном у питању компензација. Сека Алексић важи за особу која најчешће пристаје на такве сарадње. Она воли да подржи мале брендове, па их често рекламира, а они јој шаљу своје производе - објашњава саговорник.
Ријалити звезде Кија Коцкар и Луна Ђогани имају "само" 500.000 пратилаца, међутим због фанатичних фанова њихове рекламе одлично пролазе. Због тога брендови не штеде новац за рекламу:
- Кија и Луна имају клизне цене. Неку објаву наплате 1.000 евра, другу 2.000 евра. Некада узму и веће паре. Њихови пратиоци су баш ревносни и слепо их прате, тако да велики број њих запрати профиле које оне тагују.