СВИ У НЕВЕРИЦИ! Луна и Марко од ПРИВАТНИХ снимака за мање од 2 године зарадили ЕНОРМНУ своту новца! ШОК!
Напредовали су
Луна Ђогани и Марко Миљковић су од отварања свог заједничког Јутјуб канала у августу 2020. године зарадили скоро 64.000 евра, и то само захваљујући многобројним прегледима њихових фанова.
ШОК! Камера забележила СВЕ! У Белу кућу унели ЦРНЕ ЏАКОВЕ - пуни су! Хит! (ФОТО)
ОБРАЗ ДЕБЉИ ОД ЂОНА! Миљана ПОНИЗИЛА Бебицу пред сам НАСТУП: Он ОДЛУЧИО да узврати на БИЗАРАН НАЧИН
"НАША ЗВЕЗДА ЈЕ СПАВАЛА С ЊИМ!" Тамара проговорила о ХИРУРГУ који ју је унаказио, па РАСКРИНКАЛА ЕСТРАДУ
Када се овој суми дода и зарада од спонзорских уговора и рекламирања на друштвеним мрежама, долази се до тога да су Луна и Марко уједно и најплаћенији јутјубери на српској сцени.
Њих двоје су пре неколико дана са својим фановима поделили и занимљив анимирани видео-снимак у коме су објавили вест да су њихови снимци прегледани чак 64 милиона пута, због чега су на друштвеним мрежама освануле бројне честитке. Овом бројком они су оборили лични рекорд свог канала.
Иначе, брачни пар је свој канал отворио почетком августа 2020. године и досад су по броју прегледа иза себе оставили и многе друге инфлуенсере који су канале на овој платформи имали пре њих. Они су прошле године и од самог Јутјуба добили плакету за првих 100.000 пратилаца.
Као што је познато, зарада од Јутјуба је у просеку око 800 до 1.000 евра на милион прегледа, те се стога на основу бројке од 64 милиона прегледа долази до цифре од приближно 64.000 евра, коју су они зарадили до сада, што их је аутоматски сврстало у сам врх по заради на овим просторима. Како су они у децембру прошле године на Јутјубу имали 50 милиона прегледа, па самим тим и зараду од око 50.000 евра, долази се до јасног закључка да су за само пет месеци свој кућни буџет увећали за 14.000 евра, колико отприлике може да се искешира за 14 милиона прегледа.
Ово свакако није коначна сума, јер Луна и Марко свакодневно на својим Инстаграм сторијима рекламирају различите производе, за које од спонзора добијају позамашне цифре. Како сазнајемо, они су и свој нови стан на Бежанијској коси, за који су искеширали око 150.000 евра, највећим делом опремили на компензацију, где у замену за одређени производ на својим мрежама и Јутјубу тагују или обавесте своје пратиоце о томе која им је фирма била задужена за уређење стана, а који они препоручују својим пратиоцима.
Подсетимо, и сам Марко је пре неколико месеци у изјави за домаће медије говорио како се зарађује од ове друштвене мреже.
- Зарађује се као и у сваком другом послу. Колико се трудите, толико ћете зарадити. Зарада на Јутјубу зависи од много фактора - од прегледа, али и од старосног узраста оних који вас гледају. Ако вас, на пример, гледа млађа популација, мање ћете зарадити него ако вас гледа старија популација, која зарађује - испричао нам је Марко и објаснио да Јутјуб има свој алгоритам који препознаје карактеристике оног који гледа канал, као и да ли та особа купује на интернету.
- Видим да има људи у Србији који добро зарађују од тога. То се види на њиховим каналима и по томе шта све купују, где путују, шта раде... - завршио је Миљковић.