Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Станија Добројевић на православном ходочашћу: Посетила манастир Острог, а једно њено доброчинство се и данас памти

30.06.2024. 11:16
Stanija Dobrojević
Станија Добројевић / Извор: Инстаграм/принтсцреен/станијадобројевиц

Посета светиње и дељење фотографија на Инстаграму поново је скренула пажњу јавности на популарну старлету, која и даље изазива интересовање својим животним изборима и подухватима.

Станија Добројевић, позната старлета, недавно је посетила Манастир Острог, одакле је поделила неколико фотографија на свом Инстаграм профилу.

За ову посету, Станија је обукла белу сукњу до чланака са провидним детаљима, што је засигурно изазвало различите реакције међу њеним пратиоцима.

На једној од фотографија, Станија се наслонила на ограду испред манастира, замишљено гледајући у даљину.

Поред слика из манастира, Станија Добројевић је делила и призоре из Црне Горе, где је на одмору са својим љубимцем Паблом.

Stanija Dobrojević, poseta manastiru Ostrog
Станија Добројевић, посета манастиру Острог / Извор: Инстаграм/принтсцреен/станијадобројевиц

Добројевићева је позната и по својим ранијим донацијама манастирима.

Прошле године је донирала новац манастиру Мала Ремета, где је провела неколико сати у разговору са монахињама.

Stanija Dobrojević, poseta manastiru Ostrog

Станија је својевремено говорила о својим зарадама и некретнинама.

Први стан је имала у Новом Саду, али је касније купила стан у Руми. Стан у Новом Саду је продала, а сада поседује стан од 120 квадрата.

- Први стан сам имала девојачки у Новом Саду, а мајка је најсрећнија била када сам одлучила да купим стан близу њих у Руми. Тај стан сам узела од "Задруге 2" и продала сам тај стан у Новом Саду. Сада имам стан од 120 квадрата. Не бих о цифрама, колико год да је коштало, то је сада мој дом - говорила је Добројевићева својевремено.

Станија је истакла да, поред Србије, поседује и кућу у Њу Џерзију коју отплаћује сама.

Stanija Dobrojević sa psom Pablom
Станија Добројевић са псом Паблом / Извор: Инстаграм/принтсцреен/станијадобројевиц

Њена прва запослења била су у Америци, где је радила као Блацкјацк дилер у казину, зарађујући по 1.000 долара дневно.

- Зарадила сам у казину као Блацкјацк дилер. Први посао, дошла сам као студент и зарађивала по 1.000 долара дневно. Ми смо тамо само радили и после пар месеци погледаш колико имаш на рачуну и буде шок. Себи сам тада рекла да нећу стати док не зарадим 100.000. Јер када сам радила прве таксе, па зарадиш као 45, 50.000 месечно, мени је то било као да сам на врху света. Вратила сам се у Србију, купила стан и ауто и највише сам пара трошила на путовања. За то не жалим - истакла је једном приликом старлета.

Након повратка у Србију, инвестирала је у некретнине и путовања, што сматра најбољом инвестицијом.

Уколико желите да сазнате још најсвежијих вести о учесницима ријалитија "Задруга", можете их пронаћи на ОВОМ линку.